Tervehditkö kassaneitiä/rouvaa kaupassa ollessasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 18:27

tottakai ja hyväntuulisesti vielä,
yksi niistä harvoista paikoista jossa meikäläinenkin voi rauhassa rupatella tyttösten kanssa ilman että tulee epäilyksiä tai taka-ajatuksia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 16:06

Tottakai, täällä kaikki tuntevat kaikki ja tervehtivät toisiaan, vähintäänkin sanotaan päivää.
Eräs kauppias tervehtii keski-iän ylittäneitä muoreja halaamalla ja miehiä läimäyttämällä olkapäälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:11

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:12

Tottakai tervehdin, olen saanut pitkän kassajononkin pysähtymään keskustelujemme aikana.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:18

Ainoastaan lihamiestä jututan.
Kassat huutelee täälläpäin; "Nasta kundi"

Lisätty: 27.09.2009 - 21:57

Vai miten se "seuraava asiakas" menee på svenska

Vastaan kyllä savoksi kun ensin avaavat suunsa, en ole epäkohtelias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:18

Ilman muuta tervehdin.Tyhmää ja epäkohteliasta olisi olla tervehtimättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:26

Tottakai tervehdin, sivistynyt kun olen. Täälläkin tunnetaan jo kaikki toisemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2009 - 17:06

Aina tervehdin kaupan henkilökuntaa, muitakin kuin kassoja. Ovat niin tuttuja, kun vuosikausia samassa kaupassa käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 17:50

Ilman muuta ja myös kassahärraa,vaikka eivät ole tuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 17:55

Tottakai, sehän kuuluu hyviin käytöstapoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:08

Tervehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:24

Tervehdin kaikkia henkilökuntaan kuuluvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:10

Tietysti, kuuluu hyviin käytöstapoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:14

Tervehdin! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:18

kyllä tervehdin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:24

Kyllä tulee aina tervehdys..ja muutama sananvaihto..jos ei ole jonoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:48

Tervehdin aina - tosin olen huomannut, että monet hieman vanhemmat myyjät jättävät itse tervehtimättä johtuen ehkä nuoresta iästäni. Ikärasismia, tuntuu todella ikävältä, että edessä olevalle keski-ikäiselle naiselle hymyillään kuin viimeistä päivää ja jäädään rupattelemaankin, mutta heti kun tällaisen nuoren naisen vuoro tulee, niin heti kääntyvät suupielet alaspäin ja katsotaan sellaisella katseella, kuin olisi jotain väärää tehnyt. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:17

Tervehdin kassaneitiä jo heti kauppaan astuttuani ja sitten vielä uudestaan kassalla. Ja sanon vielä heiehi kun lähden. Meillä on sellainen lähikauppa, että henkilökunnastakin tunnen osan nimeltä, ja hekin tuntevat minut. Sellaisessa kaupassa on kiva käydä. Myös pankissa on sama fiilis, jutellaan pankkineidin kanssa niitänäitä aina jos ei ole muita asiakkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 00:50

Liikun aika laajalla rintamalla ja ns. tuttuja on kyllä melkein joka paikassa. Eräänkin ruokatavarakauppiaan kanssa juttelemme aina niitä näitä hänen työnsä lomassa kaupassa asioidessani.

Leipäkauppias kysyy asiakkaalta:
- Tummaa vai vaalea leipää?
- Ei mitään väliä. Se tulee sokealle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:19

Tottakait.

Lisätty: 28.09.2009 - 14:48

Stockan herkun jokaista kassahenkilöä en tervehdi, heitä on niin paljon.
Akateemisen kirjakaupan myyjät tervehtivät (muutama heistä) jo enenkuni ehdin sanoa mitään vaikka en edes osta sillä kertaa mitään (useasti käyn katsomassa tarjontaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 10:54

Ilman muuta tervehdin hyväntuulisesti ja kohteliaasti.
Prismassa tai Citymarketissa kävellessä en kuitenkaan morjesta IHAN jokaista kassatoimihenkilöä, jonka ohi kuljen. Niitähän voi olla esim. 10 - 30 ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 12:06

Tottakait joka kerta kun kaupassa käyn. En halua olla epäkohtelias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:35

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:01

Ihan joka kerta.