Auttakaapa taas tyhmää: Miten voin kuunnella viestit ulkomailla Nokian N97 puhelimesta? ja taas ollaan siellä Balilla,,,

Lisätty: 27.09.2009 - 10:58

Siis tarkoitan tässä vastaajan viestit - "Tämä on ..voit jättää viestin äänimerkin".. eli näiden vastausten kuuntelemisen kanssa tökkii nyt Balilla...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 13:46

Muokkaa vastaajan numero +358 -alkuiseksi. N97 löytyy itsestäänkin ohje. Lueppas niitä.

N97 on vain ollut erittäin buginen vempele ja päivityksiä ei vielä ole oikein saatavilla ja perusasia, kuten soittaminen, takkuaa täällä Suomessakin. Paikallinen puhelinkauppias ei edes suositellut ostettavaksi ko. mallia sen huonon/heikosti toimivan ohjelmiston vuoksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 09:37

sama missä olet,,pane simkortti puhelimeen ja aukaise puhelin niin se ottaa viestit vastaan,sen jälkeen luet viestit

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 09:40

Ei kai sen tuon kummoisempaa tarvitse kuin mitä munkki sanoi. Lue sen puhelimesi käyttöohjekirja, siellä varmaan on neuvottu. Tai kysy jostain puhelimia myyvistä liikkeistä. Tuleeko kysyjälle puheviestejä kun hän kuuntelee, uusi ilmiö minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 11:02

Jospa ankkuri tarkoittaa puhelimeen tulleita vastaaja viestejä, ota tuosta nyt taas selvää.
Eihän sille puhelimelle tarvitse mitää tehdä, samalla tavalla se toimii ulkomailla kuin Suomessa.
Jos ankkuri nyt tarkoittaa puheviestejä niin soittaisi oman puhelimen vastaajaan, näin minä ainakin tekisin sieltä kuulee puhetta.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 11:15

Ankkuri on varakas nainen kun tuollaiset harrastukset on.
Minä en udergrownissa kuunnellut mitään, vastasinkin vain harvoihin ja valittuhin puheluihin.