Martta aiheinen kysymys.Mitä teillä tänään syödää?

Mie tarjoan tänään,possupaistia,oli halpaa K-kaupassa,sitten oma kasvattamia punaisia perunoita ja kasviksia.

Avainsanat: possupaisti halpa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 10:05

Meillä syödään jauhelihakastiketta ja pastaa sekä raastesalaattia, jälkiruuaksi tein mansikkarahkaa, pikkuihmisiä täällä on ollut yökylässä saavat raastaa porkkanoita , enhän minä yksin kaikkea ehdi kun pitää tuon kävelevän vauvan perässä kulkea ja ihailla häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 09:25

meillä minä syön ruokaa, en ole vielä päättänyt että mitä ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 09:33

tänään on lohikeitto ja ruisleipä

Lisätty: 27.09.2009 - 09:56

nyt syöty on,hyvää oli,,päiväunille seuraavaksi

Lähteet:
oma vatsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 09:38

Taidan lämmittää eilistä maksakastiketta ja pottumuusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 10:11

Meillä syödään tänään porsaan sisäfilettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 10:17

Eilen oli vieraita joten tänään syömme mitä tähteeksi jäi. Perunoita, karjalanpaistia, sienisalaattia, kaali-puolukkaraastetta, kurpitasalaattia ja kylmäsavulohta. Jälkkäriksi taidan tekaista suklaavaahtoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 10:27

taitaa olla 'jämäsavotta meilläkin'
eli sitä mitä löytyy pitkin päivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 11:03

'Perinneruokaa'; lanttu-jauhelihapataa, eli ikään kuin syyskauden satoa hyväksi käyttäen ja ovat siks myös edullisia, 3kg pussi lanttuja noin 2 euroo:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 11:06

Meillä tyydytään vanhoihin muistoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 13:59

Couscousia jAlihapataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 14:58

Mies lupasi paistaa naudanpihvit ja tehdää muussia, minä puolestani valmistan salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:18

Kasviksilla täytettyä lihamureketta, keitetyt perunat, sienikastiketta ja puolukkahilloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2009 - 16:42

Parsakeittoa ja ruisleipää. Ei ehdi suurempitöistä ruokaa tekemään, kun kotiuduin vasta metsäreissulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:51

Keitin keittoa omista viljellyistä porkkanoista,lantusta ja perunoista,blenderillä hyrskynmyrskyn ja sekaan koskista,aika hyvää tuli,lisäämättä vihanneskeittokuutiota,makua oli ihan tarpeeksi,omat biobiljellyt tuotteet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:32

Meillä syötiin tänään..viimisistä omista kesäkurpisoista..tehtyä ihanaa laatikko-ruokaa..minne tulee kesäkurpitsaa.jauhelihaa,tomaatia ja pätkä-spakettia..juusoraaste pinnalle..+mausteet...niin ja sipulia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:26

Patapaistin tein pitkästä aikaa, onnistui hyvin, myös kastike, mutta kermaa ei ollut, joten laitoin maitoa, tuli terveellisempi vaihtoehto. Tätä tarjosin siis tyttärelle ja miesystävälleen, itse olin ruokasynttäreillä syömässä ravintolaruokaa.