Sis Kysymys ? Oletko käynyt oopperassa ?

Älä vastaa jos et ole Luulen että tämä kysymykseni toivottavast jää ilman ihmis kidutuksen ääniä.

Lisätty: 26.09.2009 - 15:56

Kuinka monen mummon / papan suusta on leipä viety oopperatalolla RÄÄKYMÄLLÄ

Avainsanat: ihmiskidutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 17:05

Yhden ainoan kerran menin katsomaan oopperaa joskus teini-iässä. Läksin kesken pois. Oli niin karmeeta kuunneltavaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 15:33

Olen käynyt oopperassa montakin kertaa. En ole pitänyt sen äänimaailmaa kidutukseen viittaavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 17:31

noin kerran vuodessa tulee käytyä, enpä jaksa uskoa että olisi kenenkään suusta pois

- kidutukset ja rääkymiset hoidetaan ihan toisessa laitoksessa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 17:54

Se on unelmani,et pääsis kerran elämässään kokemaan oopperan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 18:06

Olen kerran ollut Savonlinnan Oopperajuhlilla. Mitään en ymmärtänyt ja siksi se jäikin ainoaksi ja viimeiseksi kerraksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:23

Olen käynyt yhden kerran..ei ole minun mieleen..Opertit on ihania...niistä tykkään..kun hullu puurosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:18

En ikinä mene katsomaan sellaista kammottavaa kirkumista ja mölinää,mun korvat ei kestä sitä ääntä. SIIS EI OLE OOPPERA MINUN MAKUUN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:45

Suomenkieltä>? En ole sis sis, älä rääy inva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 08:52

En ehkä oikein ymmärrä kysymystäsi kaikilta osin; mitä tarkoitat "Sis Kysymys" ja "Luulen että tämä kysymykseni toivottavast jää ilman ihmis kidutuksen ääniä." ???

Vastaan kuitenkin: olen käynyt oopperoissa useissakin eri maissa. Joskus vain ihan ajan kuluksi, joskus olen tilannut liput jo Suomesta. En voi sanoa pitäneeni kaikista näkemistäni oopperoista, mutta jotkut ovat olleet nautittavia.
Mielestäni esim. amerikkalaisissa tv-sarjoissa huutaminen ja rääkyminen ja meteli on paljon pahempaa kuin yhdessäkään näkemässäni/kuulemassani oopperassa. Katsokaa vaikka lasten sarjoja televisiosta; kaikissa on ihan hillitön ja älytön meteli.

Jos noita instituutioita tai toimia tms. alkaa funtsata ja lopettaa sillä pohjalla, että tuollakin rahalla joku mummo/pappa saisi leipää, niin eihän täällä maailmassa kohta olisi mitään muuta kuin leipomoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:10

En ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:08

Kyllä, sekä Suomessa että ulkomailla.
Kysymyksessä olevaa lisäystä en ymmärrä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 11:00

Kerran Savonlinnassa ja pari kertaa Tamperetalossa. Kutsuvieraana työn puolesta molemmissa. Oli ihan kivaa kun tiesi etukätenn juonen ja tunsi muutaman esiintyjän. Ei liian usein kumminkaan.