Säästöistä tuli mieleen;onko sulla arkkurahat sivussa/säästössä?

Avainsanat: arkkurahat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 13:06

Jos kuolen tarpeeksi ajoissa, vakuutusmaksuista saa varmaan hautajaiset järjestettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 12:33

Ei ole eikä tuu, en syvenny kuolemani jälkeisiin asioihin.
Viranomaiset ovat ainoat omaiset, tehkööt mitä lystäävät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:08

Minä lunastin hautapaikkani isä / äidin haudassa maksamalla kiven siiron pois ja takaisin .

Lisätty: 26.09.2009 - 13:10

Siihen minutkin kohta pannaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:24

Kunhan nyt johonkin lodjuun laittavat.Omalta kohdalta en niin välitä mutta lasten kannalta mietin joskus,että se olisi heille mahdollisimman helppoa ja eivät turhia surisi.Olen elänyt tosi rikasta elämää,en rahallisesti vaan muuten olen paljon nähnyt ja kokenut.Mutta hei parin viikon kuluttua vasta(?)52v....ja mieli on pikkupojan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:47

No ei ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:54

On minulla sellaiset varat että minut perilliset saavat hautaan laitettua ja vieläpä kunnon peijaiset voivat pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 14:47

ei ole enkä aijo sellaisia säästääkkään, kipatkoon vaikka kaatopaikalle, ei minua haittaa kun kuollu olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 16:41

Ei ole, enkä kasaan myöskään saa, joten jos arkkua ei liikene syystä tai toisesta kärrätkööt kaatopaikalle muovisäkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 17:00

eläkkeen kylkiäisenä on sellainen 'tapporaha' , siitä ilosta kun saavat lopettaa eläkkeenmaksun kustantavat hautajaiseni,
ei eipä tarvitse itse sen kummemmin säästellä, eikä osattomien perillisten tuskailla, homma hoidossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 17:47

Ei ole. Jos jälkeläisillä ei ole vara ostaa arkkua niin keksikööt sitten muun konstin saattaa minut horsmia kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:23

Ei ole säästössä ,en säästä arkkuuni rahoja. kait rahaa jostain löytyy kun aikani koittaa myös arkkuun ja muihin hautaus kuluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 22:04

En ole säästänyt arkkurahoja..mutta senverran takataskussa millä voin mukavasti elää..Onhan talo mikä jää perinnöksi lapsille ..eiköhän minut hautaan saa..toivomus on vain että minut pitää polttaa..ja tuhka sukuhautaan...Nuorin veljeni meni ensin,sitten isä ja äitikin..minua odottaa..minua sillä..toivon mukaan saan olla vielä pikään täällä...kun tulee 4:jäs polvi olen vanhin..onneksi ei vielä ole tiedossa tätä uutta polvea..vaikka voisi olla..onneksi nyky nuoret on jäkeviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:24

Ei ole.
Kun maallinen vaellukseni päättyy, en ole ko. asioista huolehtimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:13

Eipä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 15:11

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:49

Tottakai on.