Anja Eerikäinen käski joskus tainnuttaa madon iskemallä se kiveen.Mato ei siten kärsisi.Onko järkee vai ei..?

Lisätty: 26.09.2009 - 12:14

A.E. oli paljon kohua aikaansaanut virallinen eläinsuojeluvalvoja turussa.Vihattu ja rakastettu persoona.Mato siis piti heittää kiveen tajuttomaksi...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 17:41

En oikein ymmärrä miksi mato pitää tainnuttaa. Hyödyllinen epeli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 10:58

Ei kai Mato Valtosesta ollut kyse?
Minusta mato ei kärsi ongenkoukussakaan, "yksisoluinen" aivoton liero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 12:05

Oliko tarkoitus liiskata mato?Vaikea matoa(oikeata matoa,Valtosen saa/sai tainnutettua helpommin kuin kivellä iskemällä ;-))on kivellä iskemällä tainnuttaa,ihan dorka ajatus!Kuka Anja Eerikäinen?Filosofi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 16:35

Anja Eerikäinen oli eläinten puolestapuhuja aina ja kaikessa. Oli tosi hyvä tyyppi, mutta tuo matojuttu on ihan uusi. Missä yhteydessä mahtanut tuollaisia ohjeita antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 16:47

en kyllä moiseen matjuttuun ihan ensimmäiseksi menisi uskomaan, en edes koilemaan, vaikka tunnollani lienee tuhansien matojen 'murha'

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:14

eipä tunnu olevan järkeä.