Mistä on nykyään nuoret miehet tehty?Mitäs peliä tämä on? www.iltalehti.fi/uutiset/200...0_uu.shtml

Kuka meitä puolustaa jos X hyökkää vaikka idästä?

Avainsanat: vellihousujako kaikki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 07:35

On han meillä naisia armeijassa, heihin täytyy luottaa! Sillä ovat niin peräänantamattomia.
Ei nykyinen sodankäynti tarvitse kuin pirullisia tietokoneen näpyttelijöitä. Raketit ja miehittämättömät lentokoneet hoitavat puolustuksen.
Sotilaat ovat pommien ruokaa vain.

Muinaisessa Kreikassa naiset lopetti sodan tekemällä "antolakon" yhteisestä sopimuksesta.
Sota oli loppunut parissa viikossa.

fi.wikipedia.org/wiki/Aristofanes

Kysyjän kommentti

Make love not war!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 17:05

pitää kai ulkoistaa sekin homma jatkossa (EU säädösten mukaan pitää kai kilpailuttaa kun on kuitenkin julkinen hankinta ja pirun kallis)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 17:25

Nykyajan nuoretmiehet on tehty,hampurilaisista,pitzoista,perunalastuista,juustonaksuista,näistä ainankin tulee se ylipaino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 19:22

Kädet lökäpöksyjen taskuissa kulkevat kaduille syljeksijät eivät ole tänä päivänä joutuneet ruummillista työtä tekemään niin ennen nuoret. Siinä missä ennen nuorisomme noukkivat perunamaalla perunoita, ovat nämä nykyiset sohvaperunoita. Eihän niillä pysyisi edes kirves kädessä saati että osaisivat polttopuita pilkkoa. On mielenkiinto aivan muualla. Pitäisiköhän koululaitoksen panostaa jatkossa tuohon kunnon ylläpitoon että olisivat edes jonkinlaisissa voimissa kun peruskoulusta pääsevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 19:41

Kartsalla vaeltaminen ja netin ääressä istuminen, kaljan kittaaminen ja sängyssä lojuminen ei paljoa kuntoa kohenna. Sellaisiahan ne nykyisin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:06

Armeija taitaa haluta pienentää keskeyttämisprosenttia, kun suurin osa mahdollisista keskeyttäjistä pyritään karsimaan jo etukäteen. Ennen muinoin karsittiin vain, jos oli paha astma, huonokuntoiset ja lihavat kelpasivat kyllä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 01:18

Pullaposki nuorisosta ei ole enää sotilaiksi.

Sodassa:
No ensin hyökätään suoraan eteenpäin ja jos vastustaja tulee päälle, niin tehdään 90-asteen käännös ja hyökätään taas suoraan eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:24

Minkäs sille jos ylipaino tai mielenterveysongelmat vaivaa,laiskuuttakin on ilmassa. Mutta onneksi siviilipalvelus on todella hieno juttu ja sinne enemmän menijöitä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 07:58

No ihan just noin kuin naiset edellä sanoivat. Lökäpöksy-lälläreitä melkein kaikki tyynni. Miultai tuo sotiminen onnistuu paremmin. Taas viime yönä unissani miinoitin ja heitin käsikranaatteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 14:54

Pullamössösukupolvea enemmän ja enemmän...