Eräs nainen sanoi töissä,et oon ollu nuorena tosi hyvännäkönen..oliko kohteliaisuus vai tarkottiko et oon vanha..? ;O.

Wanha valokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 20:14

jos on ollut nuorena hyvän näköinen, niin iäkkäämpänä on tyylkäs ja kaunis:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 14:39

Mitäs tästä opimme,paree olla näyttämäti nuoruuden kuvia kellekään.Syy miksi en vaihda ajokorttia ennekuin viranomainen pakottaa.Pistäs tulemaan tänne se kuva ja tuu näytille itte,me napsulaiset kerrotaan totuus,mitään salaamatta tai lisäämättä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:51

Valitettavastihan se noin tuppaa olemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:54

kohteliaisuus tai vitsi, noin yleensä, harvemmin on haukkumiseksi tarkoitettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 15:05

Tarkoitti, ettet oo enää tosi hyvännäköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:06

Ennen oli vain hyvännäköinen, nyt oot komee.Sillä on eroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:19

niinkuin PatteT sanoi, niin tänne kehiin kuvat, me kyllä rehellisesti sen sinulle kerromme ... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 16:06

Nuorena oli kaunis sit vanhana onkin kauniimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 16:29

Vastaus oli niin fifty fifty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:37

Kyllä hän sitä varmasti tarkoitti. Taisi olla ihan toteamus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 17:53

Tarkotti hyvää tietty, olit nuorena hyvän näkönen, niin kuin me kaikki ollaan oltu nuorempana, mutta sä sit viel erityisen hyvän näkönen sillon... eikä hätiä mitiä nainenhan on kuin viini; vaan paranee vanhetessaan ja kauneus vain muuttaa muotoaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 18:13

Vaikee sanoo tuntematta ihmistä, kelle valokuvaasi näytit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 21:03

Noo, tarkoitti sitä, että olet aina ollut ok näköinen, lähdetäänkö Lappeeseen kaljoille? Mites nää muut himinäpaikat?? Käviskö Monrepos? Heivaa stiflat paikalle, mie tuun himinöimään!! Tavataan jossain siel!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:07

Nuorena ollut tosi hyvännäköinen..ja nyt on hyvännäköinen...kun on ikää tullut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:13

varmaan molempia :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:26

Kohteliaisuus, sehän on totuus että me vanhenemme, ei siinä mitään pahaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:56

Jos on tuntenut sinut nuorena niin varmaan osaa sanoa että et - ole rupsahtanut.