älä halaile kenen tahansa puolisoa, ettet vain saisi...

kirveestä tai jostain muusta. huhhuh mitä touhua

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1734099

Avainsanat: halailu kirves mustasukkaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 11:06

Sellainen tauti on mustasukkaisuus. Se sumentaa järjen ja teot ovat sen mukaisia. Kannattaa siis varoa.

Kysyjän kommentti

näinhän se vähän on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 10:26

Joo ei missään tapauksessa koska tuo uutinen oli ihan karmiva. miten ihmiset on niin raakoja ja väkivaltaisia. Mulle tuli kamala olo kun luin uutisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:30

tapon yritys 4v linnaa , no uhhu ... 40v linnaa ois opitänyt saada ..just kun noi tuomiot ovat niin lieviä, niin ihmiset tappaa ja tekee muutakin pahaa ihmisille , kun sankiot ovat noin pienet .. lapsia hyväksikäyttävä saa muutaman vuoden ja pään silityksen, ethän enään koske lapsiin ethän ja vapaalle ..josta tyyppi taas pääsee viattomia lapsia hyväksi käyttämään... suomen laki on niin takpuolesta et ei mitään välii millään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:36

Kauheata, mutta noiden hakkaajien elämä on kaikilta osiltaan erilaista kuin "meidän tavallisten"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:52

Sen sai jo Piispa Henrik kokea Köyliönjärven jäällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:16

Ylireagoinnin makua;onneksi ei kuulu lähipiiriin eikä siinä ole piirteitä moisesta riehumisesta.Terve mustasukkaisuus on eri asia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:21

moni on saanut kirveestä halailemattakin, rohekeampi mies sanoisi : "haarniska päälle ja naapuriin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:29

Onneksi ne puolisot ovat sellaisia, että en olisi itselleni huolinut. Ei siis pelkoa kirveestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 20:20

Hamarapuolella ja kiitos, ei kasvoihin. Tuossahan nuo melkein toteutuivat. Mustasukkaisuus teettää varmaan kaikenlaista. Ketään ei omisteta ja tällaista vaan sattuu. Ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:31

Huu, sairasta porukkaa maailmalla.