Mitä käytät jaloissasi sisätiloissa: villasukkia, aamutossuja, terveyskenkiä vai mitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 09:55

paljain jaloin kotona melkein aina, no kovilla pakasilla on omat virkatut töppöset jalassa sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 09:34

Minä käytän korkkipohjaisia sandaaleja, paljaat jalat, en muuten käyttäisi mitään, mutta jalkani ovat vähän kömpelöt ja asunto monessa kerroksessa ja usein tökkäsin isovarpaani rappun reunaan ja se sattui, nyt tökkään sandaalia, ei tee itselle kipeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:34

Korkokenkiä!
Kotona taas villasukkia silloin kun on kylmää, muulloin joitain ohuita sukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:39

Kotona villasukkia, töissä korkokenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:40

Vedän villatöppöset jalkaan, jos lattia tuntuu kylmältä. Muulloin olen aina paljain jaloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:42

Nyt minulla on vain tavalliset puuvillaiset nilkkasukat.En muita ole sisällä tarvinnut kun ei jalkoja palele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 11:42

Paljain jaloin kotona, mutta jos on kylmä kuten talvella, niin silloin pidän villasukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 12:48

Kotona nyt kun on jo viileämpää pidän villasukkia, töissä jaloissa puukengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 12:51

Paljain varpain tai huopatossut alla,niitä on myös helppo korjailla,kun kuluvat puhki ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 13:34

vinkkelit ja villasukat kotona,uimarannalla vain villasukat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:00

Ei villasukkia voittanutta.....kesät talvet sisällä jalassa ja yölläkin, jos ei uni tule. Eikä etelän matkaa, etteikö sukat löytysi matkalaukusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 14:02

Vähän kaikkea, riippuen siitä missä olen. Kotona sukkia tai talvella jotain tohveleita, kaupungissa sandaaleita, sellaisia joissa on piniä näppyjä pohjassa. Egyptissä korkkipohjasandaaleja, siellä on klinkkerilattiat, ja ne ovat paitsi kovat, myös viileät paljaalle jalalle. Töissä käytin aina työkenkiä, sellaisa mukavia, joissa ei liukastunut, ei korkoa ,vaa melko matalia sisäkenkiä. Tänää olin töissä samoilla kengillä joilla olin töihin tullutkin, siis ulkojalkineilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:24

Sukkia joudun pitämään että jalat eivät saisi kylmää. Kesällä kyllä paljain jaloin kävelen sisällä tai rantatöppösillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 19:52

Villasukat kotona. Töissä turvakengät tai korkokengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:24

ihan vaan sukat tai en mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:33

Varpaillani tai sukat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:50

Kaikista mieluiten läpyttelen paljain varpain - sukat ahistaa ja on kuumat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:34

Talvella (ja joskus kesäläkin) villasukkia.
Talvella villa lämmittää ja kesällä poistaa kosteuden.