Pidätkö puolesi, kun jotain myydään hurjalla tarjouksella pieni erä?

www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=815824

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 19:50

Eipä eväni liikahda moisten takia. Olen siis lahnapeppu noitten suhteen.

Kysyjän kommentti

Vastaukset ovat samankaltaisia, joten valitsen sinut, koska en ole ennen tainnut sinulle sitä "kunniaa" suoda.
Sinulla on myös kiva profiilikuva. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 07:30

Tappelemaan en alkais tarjoustavarasta,hurjaa menoa tuolla Turussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 07:36

Heh , en minä ainakaan tuolla ollut tappelemassa , vaikka Turkulainen olen. Olen minä kyllä joskus liesituuletinta ollut 2 tuntia jonottamassa, oli niin hyvä tarjous ja vanha meni rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 07:57

No en nyt sentäs tappelemaan ryhdy sen takia.
Meni vähän överiksi noilla Turun pojilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.09.2009 - 08:40

Onpas Turuus kiihkeätä porukkaa. Ei tulisi mieleenkään mennä tappelemaan jostain tarjouksesta. Jos en sitä sovinnolla saa, niin jääköön saamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:52

en tappelisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 09:15

Kyse oli halpakännykästä eikä viihde-elktroniikasta Turuus, näköjään

Käsirysyyn johtanut tilanne alkoi, kun jonon kärkijoukossa ollut mies päätti auttaa jonon hännillä olevia kavereitaan.Tämä asiakas anasti vuoronumeroautomaatin.
www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=815824

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 09:17

kummaltakohan puolelta jokee nou kuumakallet oli, tietäis varoa,

itse en ole tavarasta tapellut, enkä taida jatkossakaan tapella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:03

luin tuon jutun turunsanomista eilen ja kyllä nauratti, voihan hyvät hyssykät.... meillä oli tuollainen miedompi tapaus, kun olimme lahdessa caravanmessuilla, ja olikans isot jonot siellä maksaville asiakkaille, meillä oli vaapaapääsy , no olin menossa siitä jonon vierestä ilmoittamaan kamuille , et me mennään sivuovesta ja ootellaan siellä sitten, niin yks ukko alko räyhään mulle , et ei etuilla mene sinne jonon päähän... mä näytin laattaa joka oli kiinni takinpielessä ja sitä sivuovea josta pääsi maksamattomat sisään... ukko jotain mumisi vain...noo-oo mene nyt sit...ihme ukkelei , kun eivät kärsi edes katsoa kelle huutelee kovaan ääneen ...en kuitenkaan alkanut käsirysyyn ei se ois ollut edes sen arvoista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 13:02

Vain Turus tommottis menoo.Täällähän on ollut tosi meno päällä tän parin viikon poissaoloni aikana!Waude!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2009 - 16:22

Menkööt ahneimmat ensin jaolle. Käyn sitten vähänajan päästä katsomassa onko minulle jäänyt mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:35

En pidä,saa muut mennä ensin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:25

Sen veran on ollut toistaiseksi rahaa että ei tarvitse lähteä tappelemaan,
raajarikkojen ja huonompiosaisten kanssa.