Olen keski-ikäinen mies ja lähdössä matkalle Portugaliin yksin ..... Oisko matkaseuraa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 22:48

Ja kerro samalla etsitkö heteroseuraa vai jotain muuta?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 22:10

Laitappa suomi 24 palstoille ilmoitus..että etsit matkasuraa..sieltä löytyy paremmin kun napsusta..
Minä löysin sieltä matkaseuralaisen..alkuvuodesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 01:21

Mikäs mies sitä ollaan?.......Mä en taida uskaltaa lähtee yksin sun kaa...........äiti on kieltänyt vieraat sedät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 05:58

Kehottaisin osallistumaan seuramatkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 08:32

Riippuu siitä mihin päin Portugalia olet menossa ja mihin hotelliin aiot majoittua. Siellä on huomioideni mukaan myös muita yksinmatkaavia eli jos olet jotain muuta kuin tuppisuu, varmaan löydät juttuseuraa ja seuraa myös ravintolaan.
Albufeira on ainakin paikka jonne mennään yksin, ja ihan keskustassa löytyy hotelli jossa yksinmatkaavia on yleensä. Siinä hotellissa ei myöskään ole lokakuussa yksinasuvan lisää.
Firmaa ja hotellia en kerro etten syyllisty mainontaan.
myöskin Matkaopaslehden nettisuilta voit etsiä seuraa, oletan että on "luotettvampi" kuin suomi24.

Lähteet:
omat havainnot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:35

ihan ekaksi annan pienen vinkin, et kysy sitä seuraa nimelläsi olet silloin luotettavampi, nytkin anonyyminä , niin en ainakaan uskaltas lähteä matkaasi , no en kylläkään muutenkaan lähtis, mutta luottamusta herätät omalla nimelläsi esiintyen .. hyvää reissuu sinulle kuitenkin , menet sitten yksin tai kaksin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 12:57

Mun mielestä,sun ilmoitus ei ole kovin houkutteleva,puuttuu olennainen tieto kuten,koska?kuinka?ja KUKA MAKSAA?
Viimeinen tärkein myyntivaltti seurastasi!Joo,ei muuta kuin lycka till!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 02:20

Minä olisin ainakin aika tylsää seuraa, koska en tyytyisi seuramatkan retkitarjontaan, vaan huitelisin koko ajan vaan omatoimisesti muusta seurueesta välittämättä missä sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:36

oi kun olisi rahaa niin mielelläni lähtisin.