Kohtasitko tänäkesänä luonnossa liikkuessasi mitään hirveitä eläimiä?

Meidän kohdalle ei ole sattunut edes yhtään kyytä.

Avainsanat: inhottavat mateliat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 16:57

pihaan tuli kyy ... muutaman kerran....ja samakoita on loikkinut .. yksi kerta näin, kun kyy söi tuolla lammen rannalla samakon ja se huuto oli kaamea minkä se sammakko päästi...joten toivon vain , et noi samakot hakis jonkin muun lammen ja myöskin nuo kyyt jonkun muun pihan missä niitä samakoita syövät...ja muuten kin m atelevat .. hyi et inhoon niit kärmeksei ja samakoit , jotka hämäräs loikkaa melkein konttiin kii ... hyi.. :(

Kysyjän kommentti

Minäkin inhoan käärmeitä ja olen kuullut,kun sammakko huutaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 17:48

Minulle hirveä eläin on tuhatjalkanen, ja sellaiseen törmäilin useastikkin tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 17:49

En ole kohdannut rusakkoa kummempaa ja sehän nyt ei tosin mikään hirveä eläin ole, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:33

hirvein taisi olla hirvikäpänen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 18:51

En ole nähnyt hirveitä eläimiä.Tänään näin kun kettu juoksi kadun yli.pupujussit loikkivat joskus meidän pihalla.(asun kaupungingissa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:11

Hirvikärpänen
Kyy
Muut käärmeet
Hirvi
Sammakoita
ja mitä lie perhosentoukkia.
ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 19:34

Susi vois olla aika hirveä,mutta ei ole tullut vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 20:04

Kaikki hirvitykset on jäänyt näkemättä noita hirvikärpäsiä ja punkkeja lukuun ottamatta. Tai ei tule mieleen, jos olen nähnytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 20:21

Ainoa hirveä minkä näin viimeksi metsänelävistä oli isännän puserossa viime sunnuntaina olleet hirvikärpäset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 20:38

Ei ole tullut mitään hirveitä otuksia vastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:01

En onneksi nähnyt mitään ilkeitä käärmeitä missään, hyi inhoan niitä olioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 21:58

Hyttysiä ja paarmoja oli kasvimaalla, kun yritin tehdä töitö siellä. Ne ovat inhottavia. Sitten oli kanssa noita muurahaisia keskellä peltoa, nekin ovat ikäviä, kun tulevat saappaan varresta sisälle ja kipuavat pitkin kinttua ja sitten päättävät purra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 22:47

Enpä ole kohdannut.mökilläkin on tiltu käytyä niin harvoin että se kitinalle siellä remuaa ja mökin viereisestä puusta on n.5m kaarnaa pois joko ilves tai karhun pentu. paikka on sen verran rauhallisessa kiorvessa mutta ei nyt ole ollut näkö eikä kuulohavaintoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 00:13

Suursukeltajan löysin pihapiiristäni, kun olin puhdistamassa rännejä.

api.ning.com/files/nn2wB9Nmr...rLgZ/2.JPG

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 05:49

Ilman hirveetä näköhavaintoa mökin lähellä karhun jätökset. Suden jäljet olivat keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 10:43

Käärmeen joka joidenkin mielestä on hirveä, minusta ei. Tosin sekin oli kuollut, auton renkaista litsaantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 11:00

Ei näkynyt käärmeitä, ei karhuja eikä susia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 15:42

Näin pikaisesti kyyn pari viikkoa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:53

Hirveä hirvikärpänen - onneksi ei ole ihan omaan nahkaan istunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:06

Pari jänistä ja pahin oli kai supikoira mikä on suu auki melko pelottava.
En hirveä enkä karhua vaikka korvessa olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 22:43

Kauheeta kun luonnossa on eläimiä... pois ne sieltä;)

Ällöttävimmät ötökät, joiden olemassaoloa ei voi edes käsittää, ovat menneenä kesänäkin hirvikärpäset ja punkit. Iilimatokin saa puistatuksen aikaan meikäläisen niskanahassa.