Kuinka usein puhdistatte kahvin keittimen? minä putsasin toissa päivänä. Ja voi kauheeta mitä kokkareita sieltä irtosi puhdistus

aineen kanssa. Kahvi alkoi maistumaan pahalta ennnen puhdistusta. Meillä on KenWood merkkinen kahvin keitin se ilmoittaa punaisella merkkivalolla et milloin on aika taas puhdistaa kahvin keitin. Jotain 100 kertaa kahvia kun on keittänyt niin taas alkaa vilkkumaan merkkivalo. Siitä tietää että taas on puhdistuksen aika.

Avainsanat: kahvin keittimen puhdistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 11:31

Minä etikalla puhdistan n. 2 kuukauden välein, meillä on myös sellainen merkkivalo, ei ole ehtinyt kertaakaan ilmoittamaan puhdistuksen tarpeesta olen aina ehtinyt ennen sen tekemään.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo se toimii sit samalla tavalla kuin meidän kahvin keitin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2009 - 10:42

Puhdistan kahvinkeittimet noin kerran viikossa. Laitan etikkaa veteen, se puhdistaa hyvin eikä tule allergisia oireita.

Lisätty: 24.09.2009 - 13:31

Viikko on varmaan liian lyhyt väli mutta 2 krt kuukaudessa varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 10:48

En ikinä ole edes omistanut moista laitetta. Joskus olen juonut pakosta suodatin kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.09.2009 - 11:25

Etikalla minäkin puhdista n. kerran kuussa keittimen. Keitän pääasiassa itselleni sillä kahvia ja teen niin että keitän isomman määrän ja katkaisen virran pois. Lämmitän kupillisen mikrossa kun alkaa kahvihammasta kolottamaan. Säästän keitintä, paperia, kahvia ja sähköä tuolla konstilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 11:35

Kuukauden välein joko etikalla, sitruunahapolla, soodalla tai sitten kaupan puhdistusaineella, Melitan pussi näkyy nyt olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.09.2009 - 13:29

Liian harvoin puhdistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2009 - 14:31

Kahvinkeittimen omalla puhdistusaineella puhdistan, mutta liian harvoin. Ei sieltä kyllä mitään kokkareita ole milloinkaan tullut puhdistuksen yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:10

laiskuutani liian harvoin, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, ei kyllä sentään ole alkanut klöntteilemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:51

Aika harvoin, ehkä pitäisi taas puhdistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 20:58

Silloin kun tulee mieleen..kyllä ehkä liian harvoin..Kahvinkeittimeen tarkoitetulla puhdistus-aineella tai etikalla..