Supermegajättihampurilainen. Millainen porukka tuon syömiseen tarvitaan?

Iltalehti: " Yhdysvalloissa on valmistettu maailman suurin hampurilainen, jolla on painoa päätähuimaavat 82 kiloa. Jättiburgerin hinta on noin 400 euroa ja sen voi käydä syömässä michiganilaisessa ravintolassa. Mitään pikaruokaa megapurilainen ei kuitenkaan ole, sillä sen valmistaminen kestää vaatimattomat 15 tuntia. Ruokasaliin se kuljetetaan suurilla kärryillä."
Ihan yksin tuota ei pistele suurinkaan ahmatti?

Lisätty: 24.09.2009 - 07:32

Tuli mieleen, että mitä jos huonosti kieltä taitava tilaa tuon summanmutikassa?
Eka kerran jenkkilässä ihmettelin, että häh, kun ymmärsin, että Mäkkärin tyttö kysyi, että montako hampurilaista haluan? Asia selvisi, kun sain sen eteeni. Niitä olisi mahtunut puolisen tusinaa oman kylän grillin hampurilaiseen. Tuolloin olisin voinut rehvakkaasti sanoa, että tehkää suurin annoksenne...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 17:37

Kuka nyt pelkkää hampurilaista syö? Ateria se olla pitää; paljonkohan perunoita ja Cokista tuohon yhteen ateriaan sitten kuuluu?

Kysyjän kommentti

Homer tuon pistelisi tuplana, joten varmaan myös identtinen kaksoisvelikin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 17:28

viisi tusinaa Duudsonia, täyspäiset ei tuollaiseen urakkaan rupea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 17:39

Voih, kyllä tuohon tarvittaisiin:
20 x poliisia
13 x Palomiestä
10 x Jackassit
10 x Duudsonit
150 x Tavallista ihmistä.

No ei nyt sentään, mutttttta jos tuonj YKSIN SYÖ niin riittää se vuodeksi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 18:23

Kaikki paikkakunnan kerjäläiset saisivat vähän maistaa, mutta kylläiseksi eivät tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:36

Höpsöjä usalaisia melkoinen joukko ja osa jäisi vielä nälkäisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:49

Onhan näitä megakakkuja tehty meilläkin. Kaikenlaisia mainoskikkoja yritetään, jotta päästäisiin esille ja otsikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 19:10

Pienen kylän verran syöjiä tarvittaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:53

Nopeasti se porukalla häviäisi, sillä tutkimuksien mukaan ruuan matka suusta vatsaan kestää vaivaiset 7 sekuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 21:33

Eiköhn siihen tarvittaisi jenkkiläisiä suursyöppöjä suht paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 21:34

Nois 41 000 ihmistä jos n. 200 grammaa syövät/naatiskelija..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:51

Nälkäinen,ei kulinaristeille