Oho, Niklas!

www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...5249526369
Vaikka olisi tottakin, niin pitääkö tuollaista mennä maailmalle julistamaan?
Moni varmaan olisi vaihtanut ilomielin osia Niklaksen kanssa? Koteja on monenlaisia, siitä ei valitettavasti päästä mihinkään.
Samanlaisia ihmisiä rikkaatkin ovat, joten minusta tuosta on turha tehdä numeroa ja haukkua mies hautaan päin.
Ahneusko tuossa on takana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 15:48

Aika rajua luettavaa. Mikä lienee isä-poika-suhteen todellinen tilanne? Monestihan varakkaiden perheiden lapsista saattaa tulla "lellipentuja", eli kaikkea saadaan ja kaikkea on saatava. Sitten kun ei saakaan tahtoaan läpi, niin isä on "paska". Ongelmia on perheessä ollut todella paljon, eivät ne poistu julistamalla sitä koko maailmalle.

Kysyjän kommentti

Tiedähänntä, oliko vastauksesi oikea, mutta minun mielestä noin se kai on?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 14:08

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen, joka kertoo totuuden isästään, äidistään tai jostain muusta sukulaisesta. Tuskin ahneutta, ei niistä niin paljoa makseta, että rahan takia kannattaisi paljastuksia tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 14:16

Pekka Herlin on tietääkseni purjehtimassa paremmilla vesillä.
Joku vuosi sitten oli tuolla rannala komia segelbåt ja kysyin kioskin pitäjältä oletko ostanut paatin. Sanoi olevan Pekan vene kun mies joutui lasareettiin.
Oli se vene ennen talvea haettu pois ja kohta oli Herlinin kuolinilmoitus mm HS:ssä

fi.wikipedia.org/wiki/Herlin

Tietääkseni millä on "sananvapaus".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 14:48

No,hyvä jos paineet pääsivät ulos....Vaan ei se minua kiinnosta kun en henk.koht. tunne.Noita mahtuu tähän maailmaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 14:48

Ikävä juttu tuollainen. Miksi pitää omaisensa haukkua noin....ja mikä paljastus, kysyn vaan???
Saa olla kiitollinen isälleen monestakin asiasta. Niklas saa sitten vuorollaan taas haukut joltain.
Kukahan sitä firmaa johti jos pomo oli koko ajan humalassa?

Lisätty: 24.09.2009 - 08:50

Kirjan sisältämistä asioista oli lisätietoa tänään HS:ssa. Rohkeata tuoda tragedia julkisuuteen mutta oliko se tarpeen? Jos on kyse sairauksista voisi olla hilljaa... tämä on vain minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 14:57

Siinäpä suorasukainen perillinen. Mitäs sitä hyssyttelemään ja kaunistelemaan jos asiat kerran noin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 15:29

Tilanne on varmaan tehnyt vuosien saatossa tehtävänsä ja nyt on sitten selityksen aika. Varmaan Niklas myös haluaa yhteistyökavereilleen viestittää, että mikä se isukki oli miehiään. Suku on aina pahin, se kannattaa pitää mielessä, varsinkin riitatilanteissa ja armoa ei tunneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 16:02

eipä minusta ole tarpeellista tosiaan koko maailmalle toitottaa millainen vanhempi,ystävä jne itsellä on, ainakaan jos ei ole tosiaan muuta kuin pahaa sanottavana.
Ilmeisesti itsetuhoinen tyyppi kun ei olisi koskaan halunnut isänsä saavan häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 17:26

"jokaisen menestystarinan takana on monia murhenäytelmiä" - olen kuullut sanottavan

tässä nyt taitaa olla kyseessä yksi sellainen ja patoutumien purkautuminen on yleensä ikävää seurattavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:55

Typerää varsinkin kun kohde ei ole enää täällä puolustamassa itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 02:53

Turhaa niinistelyä