Jos sinulla on pankkikortti käytössäsi muistatko sen salaisen tunnus luvun? Vai pitääkö se etsiä esiin jostain?Se pitää muistaa

jos nostaa rahaa automaatista.

Avainsanat: pankkikortin tunnus luku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 11:18

on kolmen kortin tunnukset muistissa. yhden kortin tunnus sattuu joskus unohtumaan kun sitä tarvitsee harvemmin...mutta kyllä se muistuu mieleen kun vähän muisteleepi.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle ryppy. Olet hyvin perillä korttisi numeroista. minäkin muistan pankkikortin numeron jo hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2009 - 11:27

Omassa päässäni muistissa ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 11:29

Kyllä muistan oikein hyvin tunnusluvun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:30

muistan. joskus on unohtunu ja sit 2 viikon päästä yht äkkii muistin sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:53

Kaikki on päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:54

Parin harvemmin käyttämäni kortin tunnusluvun saatan unohtaa, mutta en sitä tavallisinta.
On sattunut pahat numerosarjat ja luvut kääntyvät toisinpäin. muistettavia tunnuslukuja, salasanoja ja käyttäjätunnuksia alkaa olemaan liikaa. Hyvää aivojumppaa se toki on, mutta mieluummin täytän sudokuja, kuin arvuuttelen kiireessä tankilla jotain numeroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2009 - 12:10

Ei tarvitse etsiä muualta kuin aivolokeroista. Sieltä se löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 14:49

Muistan ja muidenkin korttien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 15:20

Luottokortteja on pankkikortilla ei tee mitään kun siellä ei mitään ole ainoastaan velkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 15:27

muistan Ü

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:07

muistan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:11

Kyllä olen muistanut , ainakin sen toisen, jota käytän. Kännykän muistissa on se toinenkin, jota käytän todella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:15

Pankkikortin tunnusluku on muistissa päässä, ei missään muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 16:46

Kännyn pin koodi,pankkikortin tunnusluku ja kirjastokortin pin olen laittanut samaksi niin helppo muistaa.Eli se on 5766. ;=).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 17:45

kome 'rahakorttia' käytössä, niiden tunnukset muistaa helposti (sen sijaan olen kyllä unohtanut missä ne on kirjoitettuna)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:28

tietty muistan.. ainoa mitä en muista on se luku, jolla pääsen nettipankkiin (siis se käyttäjätunnus) tietty senkin salasanan muistan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:43

Omassa päässä. Joskus tullut black out, mutta muistisääntö auttoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 19:04

Muistissa on ja pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 20:46

Pakko ne on muistaa ilman lunttilappua jos vaikka koko lompakko katoaa,
silloin ei sentään katoa koko tilin sisältö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 16:33

Muistista löytyy =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:05

kyllä muutama kortti on käytössä, mutta yhdenkään tunnuslukua en muista. ja sen takia en yleensä käytäkään korttia vaan pyrin maksamaan käteisellä..