Onko kiva kävellä sateessa varsinkin kun hyvin pukeutunut ja on saappaat jalassa?

Rauhallisessa sateessa kyllä menettelee mutta myrskyssä ei kuin pakosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:56

Mikäs sen mukavampaa sataa ropisee..ja kunnon sadevehleet päällä..sade ei haittaa minua..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:57

sen kivuudesta en nyt tiedä, mutta eihän nuo säät mitään menemisiä ole estäneet, varusteet ilmojen mukaan ja menoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:59

Ei tällä seudulla ole muuta kuin kovia tuulia ja vettä lähes vaakatasossa, sateenvarjokin on yleensä sitä varten että pääsee jonon ohi ekaks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:59

kyllä vaan. rauhoittaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:06

En tarvitse sadetakkia, vaikka omistan. En kumppareita, joita en omista.
Rakastan yli kaiken vesisadetta ja kastua myös totaalisesti ilman suojavaatetusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 21:21

Jos kaikki varusteet ovat sateen kestäviä, niin kivaa olisi. Mutta en suurin surmin lähde vesisateeseen, semminkään kun en omista sadevarusteita. Kumpparit kyllä, mutta en muuta. Tippatikkua ei kai sadevarusteisiin voi laskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:47

Ei sää sääreen satu jos on miehestä meniäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:48

en ulkoile sateella, jos ei ole pakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:28

Kivempi on talsia hyvällä säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:11

En mie oikein ulkona tykkää olla jos sataa, sisällä on kyllä kiva kattella sadetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:19

Ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 08:11

Jos on kunnolliset sadevaatteet on mukaa olla sateellakin ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2009 - 09:21

Pienessä sateessa on kiva kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:22

En mene ulos kyllä sateella jos ei tule sellaista menoa ,että olis pakko sinne mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:41

On ihanaa, eilen juuri tuota harrastin vain ja ainoastaan siksi että satoi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 18:57

Nuorempana harrastin useinkin, mutta nyt nautin siitä, että sisällä on kuivaa ja lämmintä.