Mokkula 9,90€ / kk. Seuraava kait jotain 15€ / kk? Paljonko jälkimmäinen antaa tilaa koneeelle lisää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 21:06

nopeudestahan siinä on kyse, ja oma käyttösi ratkaisee sen millaisia nopeuksia tarvitset / pystyt hyödyntämään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 20:56

Käsitääkseni ei yhtään vaan nopeutta kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 21:19

Nopeuksista on kyse, eikä tilasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:36

384 kbit/s 9,90 €/kk
512 kbit/s 14,90 €/kk
1 Mbit/s 19,90 €/kk
2 Mbit/s 29,90 €/kk
5 Mbit/s 35,00 €/kk
Tuolla kalleimmalla pystyy katsomaan netti-tv:tä, tai ainakin pitäisi, jos luvattu nopeus on lähelläkään viittä megaa.
Tuolla halvimmalla napsuttelee jo kummasti. Videoiden lataus kyllä kestää, mutta tulevat ne sieltä aikanaan.
Minulla on tuo halvin kannettavassa ja olen ollut tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 01:22

Pelkkää yhteysnopeuden lisäämistä, ei siis koneesi suorituskykyyn mitään vaikutusta. Jo 256 kbit/s riittää normaaliin liikenteeseen netissä. Selaimmesta voi myös valita niin, että kuvat eivät lataudu näytöllesi ollenkaan. Pelkästään asia, eli siis teksti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:11

Ei tilaa,nopeutta vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 09:56

Soneralla erittäin hyvä kampanja vielä ainakin tämän kuukauden loppuun.
Maksiminopeus alueellesi ja hinta mukaan valitsemastasi nettitikusta riippuen 11.90e-13.90e/kk
Siis saat jopa 3.6 mbit/s nopeuden hintaan 11.90e/kk.
Parampaa ei ole ollut tarjolla ainakaan tänä vuonna, katso tarjous tuolta;
kauppa.sonera.fi/yksityisill...aista.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:29

Kävin soneran sivulla katsomassa ja kartan mukaan 120-200 kbit/s on nopeus meidän leveysasteilla.
Kannattaako satsata mokkuloihin kun narussa sentään saa 512 kbit/s?

Tuskin yhtään neliöö tulevat koneellesi rakentamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 19:00

Meilläpäin ovat kuulemma nuo mookulayhteydet melko onnettomat, siksi on tyytyminen tähän piuhayhteyteen, joka on kolme kertaa kalliimpi.