Ennen kännykkä aikaa tapahtunutta, olin töihin menossa ja eikös vanha ihminen tullut bussin kyytiin, tarjosi avaintaan maksuksi,

kuski nalkutti ei tämä maksuksi kelpaa, minä rahan annoin ja pyysin kuskin poliisin soittamaan torille, sellaisella kuskien välisellä puhelimella, eikö tämä tyhmä soittanut että jäi maksamatta lippu ja ihmiset kiljuu autossa , ja poliisit selvitti asian hetkessä . tärkeintä minusta on miten siedämme erilaisuutta ja mitä aristelemme, se näkyy jopa täällä siistissä napsussa.

Avainsanat: potkase pyllyyn mitä et tiedä tai ymmärrä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 17:51

Miulla töissä vastaavan lainen tapaus. Vanha, hieman dementoitunut rouva muistaa kyllä tulla pullan ostoon, mutta maksuksi tarjoaa avaimiaan ja kyselee vain että saako näillä.
Vanhan rouvan sukulaiset vakioasiakkaita ja käyvät kerran viikossa maksamassa mummon ostokset. Täytyisi muistaa, että meistä kaikista tulee jonakin päivänä vanhoja ja aivot ei välttämättä enää toimi niinkuin pitäisi.
Ja muutenkin, erilaisuus on rikkaus. Meillä olisi täällä melko tylsää jos kaikki olisi kuin samasta puusta veistettyjä =)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 18:14

Vaikka olemme kuinka erilaisia, niin ei täällä voi sanoa kaikkea mitä ajattelee. Heti on kauhea mekkala päällä ja ylläpito saa viestejä, että hyvä kun ehtivät niitä lukea. Siksi tämä siistinä pysyy kun on pakko miettiä sanomisiaan. Kaikki eivät sitä tee, ja on nähty kuinka heille on käynyt. Ei se erilaisuus aina kannata. Mutta onhan se mausteena pakkopullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 19:28

Erilaisuusja suvaitsevaisuus ovat hienoja asioita. On joskus hyvä miettiä missä niitä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 02:16

Dementoituneen omaisilla onkin kestämistä.
Kaikki on aina varmasti rikki, mitä ei osata enää käyttää, hukkunut tavara on varastettu tai jonkun muun "liian hyvään talteen" laittama, paperiasioiden hoito se vasta vänkää onkin, kun lappuset ovat hukassa, laskuja tivataan "uudelleen" maksettaviksi, olet itse unohtanut asioita, joista on "varmasti puhuttu", jne, jne.
Eipähän ole kahta samanlaista päivää, kun lähes joka päivä saa kuulla jotain "erilaista".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:01

Kohta ollaan kaikki samassa veneessä...