Monenko minuutin muna paras ?

Avainsanat: hei baby mulla on 5 min munat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 21:21

3-4 minsan kananmuna on miust just sopiva, ei raaka - ei kokonaan kypsä, mut sopivan mehevä syötäväks:)

Kysyjän kommentti

Mehevä muna se paras muna =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 22.09.2009 - 17:44

8 =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:45

Minä pidän puolikovasta, kait se on 3 minuuttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:49

Eikös sen lihan täydy riippua riitvän pitkään

Lähteet:
Vai ymmärsinkö ihan väärin. Kananmuna 8min. on aika sopiva minusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:50

Seitsemän minuutin muna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:53

5-8 minuutin on OOKOO.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 18:05

6 minuuttia on passeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:10

Makuasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 19:26

Neljästä kahdeksaan minuuttiin. Riippuen mihin sitä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:56

7min

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:00

5-7 min on miun makuuni mutta lapset haluaa kovaksi keitetyn ja niinpä minä sitten keittelen kovia munia

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.09.2009 - 02:19

6-7 min

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 02:32

Pari minuuttia paistelin iltapalalla.
Munia tulee syötyä tosi harvoin muuten kuin makaronilaatikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 02:54

Sanoisin 3-4 min. keitetty on paras.

Eräänä aamuna asukas tyylikkäässä hotellin aamiaishuoneessa kutsui päätarjoilijaa ja sanoi hilpeästi hymyillen:

"Hyvää huomenta herra. Mikä ihana aamu. Haluaisin kaksi keitettyä munaa, joista toinen on niin alikeitetty, että se juoksee ja toinen niin ylikeitetty, että sitä on vaikea syödä. Myöskin paistettua pekonia, joka on toiselta puolelta jätetty hieman kylmäksi; palanutta paahtoleipää, että murenee pois heti kun kosketat sitä veitsellä; voita suoraan syväjäästä, että sitä on mahdoton levittää; ja kannu todella laihaa ja haaleaa kahvia."

"Tämäpä on mutkikas tilaus, herra," sanoi hämillään oleva tarjoilija. "Se voi olla hieman vaikeaa."

Vieras vastasi, "Ai, niinkö? Mutta mitä minä sitten sain eilen?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:22

Keltuainen saa olla hieman löysä, mutta olisikohan sitten se 4min paras.
Kyse siis keitetystä munasta, paistaa joutuu hieman pidempään. Kerran Kouvolan Cumuluksessa sain tosin 4min korista sellaisen kananmunan jota ei oltu keitetty minuuttiakaan, kun rikoin kuoren niin se läsähti lautaselle aivan samassa muodossa kuin olisi rikkonut munan pannun reunaan ja alkanut paistaa pannulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:49

kyllä se on 6-8 minuttia. Itse tykkään enempi paistetusta kuin keitetystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:00

Turvallisuusyistä kova muna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:25

kanamunalle riittää 3 minuuttia ihan hyvin