Kuinka usein imuroitte kotinne? Vai omistatteko kenties "itseimuroivan" imurin? =)

Eikö niitäkin imureita ole, jotka ihan itse liikkuvat ja "syövät" pölyä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 13:56

Minulla on kaksi imuria,toinen on tavallinen ja toinen latauksessaoleva pikaimuri.Isolla imurilla imuroin siivouspäivinä ja pikaimurilla otan roskia pois.Pikaimurini on tosi hyvä ja kätevä.eikä siinä toisessakaan ole valittamista.

Lisätty: 22.09.2009 - 14:09

Imuroin jokapäivä pikaimurilla ja tavallisella kerranviikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 13:57

Meillä on ihan itse työnnettävä. Kait se on jotain keskim. 1 krt/viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:03

Minulla on sellaisia halpoja ladattavia palloja 2 kpl ja ne kulkevat tunnin yhdellä latauksella ja keräävät pölyä ,kerran viikossa käy siistijä n. 2-4 tuntia , olen selästäni vammautunut ja sairastan lisäksi astmaa ja minulla on 2 kissaa joille olen allerginen, kotini on oltava pölytön ja puhdas, ja 4 lastenlastani joutuvat myös syyniin , eli vaihtamaan vaatteet koska olen koiralle todella allerginen. Minulle on ollut hyvä tämä keskuspölynimuri , kaikki hiukkaset menevät ulkoilmaan, ja olen todella tarkka kaikkeen pölyyn liittyvään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 14:08

kerran viikossa imuroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:10

Imuroin vain poikkeustapauksessa. Siivooja käy kerran viikossa joten asia hoituu sillä tapaa. Maalla imuroin aina tarpeen mukaan, noin kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:12

Silloin imuroidaan kun näyttää olevan tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 14:35

Imuroin sitten kun kissa alkaa aivastelemaan. Silloin on pölyä todella paljon ja kissankarvoja nurkat täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:50

periaatteessa kerta viikossa, lintsaan aina kun riitäviä tekosyitä satun keksimään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:58

Kaksi tai kolme kertaa viikossa imuroin. ^^ Joskus tosin vähän lipsuu siivoilu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 16:09

Aviossa jouduin imuroimaan usein ja sain pahan trauman.Yssisseen elellessä pölyllä ei suurta merkitystä mutta jos vieraita tulossa niin imuroin.Mulla on hyvä imuri mutta en ole sitä tarkemmin tutkinut ja merkkiäkään en muista mutta hienon punainen se on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:09

Löytyy rikkaimuri, jota käytän päivittäin ja keskuspölyimuri hurisee kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:16

Tavallinen imuri on tässä taloudessa.Sitä käytetään about kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.09.2009 - 17:47

Kamalaa myöntää, mutta oman huoneeni imuroin kerran kuussa.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 19:20

Kunnollinen imurointi n. kerran kuussa, muuten laskettelen sellaisella MattoMikon tyylisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:01

liian harvoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 06:46

Tarpeen vaatiessa tavallisella imurilla. Rikkamari latingissa pienempiä otoksia varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:55

Sellaista "pikaimurointia" monta kertaa viikossa ja kunnolla kerran viikossa.
Rikkaimuri ostoslistalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 10:57

Imuroin yleensä kaksi kertaa viikossa ja kunnolla. Rikka imurilla pienet roskat välillä pois.