Nyt joku napsulainen paljastui...kenen kompostissa nämä herkut piileskelevät? Arvokkaita ovat, kenen lompakko pullistuu??

uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/ar...13?ref=msn

Lisätty: 22.09.2009 - 13:53

Hm..keitäs napsulaisia asuikaan Joensuussa? Olen kerran saanut jonkun ruuan päälle raastettuna jossain päin maailmaa, mutta lienen ollut silloin muuten pyörryksissä, kun en niin hullaantunut. Pitäis ehkä maistella useammin. Nyt tonkimaan komposteja sillä tryffeleistähän ravintolat maksavat tosi hyvin. Pitäisköhän nyt jättää kullanhuuhdonta pois mielestä ja alkaa hiippailla toisten roskakasoilla...

Avainsanat: kallis komposti herkku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 13:47

Juu Joensuusta jostain kompostista löytyi näitä tryffelisienä.En ikinä ole näitä maistanut,oletkos sinä,kun paljon olet reissannut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 13:48

Ohhoh =)
No, minun roskiksessa ei ihan tuollaiset herkut piileskele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 14:09

eipä ollut miun komposti ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 14:13

Tryffeleistä kokemusta vain Ranskassa.... mutta Joensuussa kompostissa, onkohan tuokin totta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 14:32

Minun kompostistani voi löytyä ainoastaan tavallisia sekasieniä, ja nekin vasta sen jälkeen kun ovat unohtuneet johonkin kaapin perälle ja menneet pilalle liian vähällä suolauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 15:11

jonkun verran niitä löytöjä vuosittain tehdään Suomessakin, ei oikein riitä kaupalliseen toimintaan

pitäisköhän perustaa komposti ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 19:16

En usko että niitä myyntitarkoitukseen asti löytyy jos satun tonkimaan. Muhikoon kompostini siis edelleenkin rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:22

Jos menis vaikka kompostia katsastamaan..jos vaikka löytyysi aarteita..