Miksiköhän palovaroittimen paristo hiipuu aina yöllä,niin että palovaroitin alkaa ilmoitella siitä yleensä n. klo 03:00 aamuyöllä?

Avainsanat: palovaroitin paristo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 09:54

Jos siellä katossa on viileämpi yöllä kuin päivällä ja paristo antaa huonommin virtaa kylmempänä, niin yöllä pariston hiipuminen on todennäköisempää kuin päivällä?
Kännykät myös tahtovat huutaa leipää keskellä yötä. Miksei niitä ohjelmoida siten, että akun hiipumisesta ei aleta huutaa yöaikana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 09:04

meillä ne piippaa aamusta, kuin herätyskello...:( niin ja sellaisina aamuina, kun sais nukkuakin pidempään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:10

Se on tosiaan ihme
sillä olen herännyt monet kerrat yöllä
olen repäissyt patterin pois
ei kai se järkevää ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 09:15

Laita se uusi patteri muutamaa tuntia myöhemmin kuin aiemmein olet laittanut. Josko vaikka auttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:40

Oletko syönyt jotakin tulista ruokaa päivällä, ihmisen vatsan sappineste ja vatsan kaikinpuolinen sisäinen toiminta on vahvimmillaan aamuyöstä.heh heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 09:52

Samaa olen ihmetellyt minäkin. Meillä se tosin hiipuu juuri silloin kun yritän saada unenpäästä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 13:06

meilläkin käy aina noin :/ en tiedä miksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 13:14

outoa, ei meillä taas käy noin ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 13:41

Se on se asunnon levoton aave, joka niitä piippailee.
Ei, ihan tosissaan en osaa sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 01:02

Jos asut kerrostalossa, niin palovaroitin on kytketty todennäköisesti taloyhtiön keskusyksikköön ja siellä tai sinulla oleva vika voi aiheuttaa ko. ilmoittelut häiriöstä. Taloyhtiön varoittimissa ei kylläkään ole pattereita. Tee ilmoitus isännöitsijälle.