Vietättekö autotonta päivää?

Tiistaina vietetään kansainvälistä Autotonta päivää.

yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymp...origin=rss

Avainsanat: autoton päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 21:07

Kyllä vietetään. Omistan auton, mutta sillä ajaa ainoastaan mieheni.

Kysyjän kommentti

Niinkö on käynyt?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 06:59

Ajatus on ihan hieno, mutta itse starttaan kohta töihin - omalla kiesillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 07:13

Ei vietetä,mieheni lähti töihin omalla autollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 08:07

niin tulee käymään, päivän mittaan muutamia juttuja hoidettavana keskustassa ja sinne tavan mukaan kuljen julkisella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 08:08

Näin varmaan tapahtuu. Tarkoitus olla tänään rannalla ja vesillä joten vene lienee sopivin kulkuneuvo tänään. Onkin ollut hyvät kesälomailmat meikäläisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 08:16

Autoton päivä ajatuksissa, ei valitettavasti käytännössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 08:27

Enpäs sitä tiennyt, joku toinen kerta sitten , nyt se on myöhäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 08:58

Suorastaan pakko viettää, kun ei ole autoa koskaan ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:07

Julkisilla mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:11

nyt ei voi, mutta vietän sen torstaina, jos ei niin väliä tai ihan pakko olla tänään....tänään on mentävä kaupunkiin eli vistalle ylä ja alavistalle ....huomenna kisut eläinläkärille vuosi huoltoon, mutta torstaina on allakassa tyhjää, jotta silloin apostolinkyydillä vain, jos johonkin pitää lähteä.....mieheni kyllä joutuu autoa käyttämään työmatkojen vuoksi , mutta hyvä et edes 50% viettää täst huushollista autotonta päivää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:25

EN PYSTY
Lääkäri setä tyri selkäleikkauksessa niin et minun on käytettävä
automaatti autoa selvitäkseni liikkumisesta paikasta toiseen
surku tätä on jo kestänyt kymmenen vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 10:13

Ei taideta viettää kun mieheni lähti autolla töihin. Mutta hänen oli pakko kun työ on hänellä sellainen päivystää nyt on riennettävä paikasta toiseen.lapsia ei tarvinnut tänään kyllä kyyditä kouluun menivät pyörillä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:26

En vietä, oli käytävä kaupassa ja vietävä kyynärsauvat pois, mutta huomisesta varmaan tulee autoton päivä, ei asiaa mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 13:08

en vietä, tulin jo kouluun autolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 13:15

tuskinpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:14

Montakertaa viikossa vietän autottoman päivän, niin myös tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 18:23

Vuodessa on minulla enemmän autottomia kuin autollisia päiviä. Tänäänkin taitaa mennä päivä ilman autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 18:25

Käytämme autoa vain yhtenä (tai korkeintaan kahtena) päivänä viikossa. Jostakin ihme syystä autoton päivä on AINA osunut juuri kauppapäiväksemme. Ostosreissupäivämme sanelee meijerin maitoauto, joka kulkee joka toinen päivä ja tuo kauppoihin paitsi maitotuotteita, myös paljon muita elintarvikkeita ja tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:00

En vietä, ajettu on ja kaupassa käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:11

Ei ollut mahdollista. Olin töissä ja julkisia ei liiku, matkaa n. 25 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 00:06

Tulin vahingossa mökin tähtitaivastulilla viettäneeksi; tosin hokasin sen vasta jälkikäteen; kaiken kaikkiaan saman tason idea kuin ns. nälkäpäivä.