Tiättekö sen Venäläisen hitin missä lauletaan paljon lalalala'ta???

Lisätty: 22.09.2009 - 15:17

Musiikki on kovaa jumputusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 22:23

venälaisestä musiikista tulee mieleen ainoastaan kalinka ja en tiedä lauletaanko siinä kertaakaan lalalala ta

Lisätty: 21.09.2009 - 22:37

tatun versiossa ainakin lallatetaan muutama kerta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 21:55

lalalala esiintyy useimmassa iskelmän renkutuksessa, vähän lisätieoa kysymykseesi oli paikallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:17

La la lallati lallati laa,hauska metsässä on asustaa.....venäjän Tiku&Taku

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 22:28

Kävisikö Veruska. Siinä lauletaan laa lal lal lal jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.09.2009 - 22:35

Yhdessä jos toisessa kappaleessa on nuo sanat joita kysymyksessäsikin. Laulujen riimittäjältä on loppuneet sanat, niin tyhjät kohdat täytetään lala laa lallaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 01:00

Jaahas, tiedän muutamankin missä lauletaan lalala, tosin en nimeltä. kuullut olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:18

kasakkaprtiossa on ainakin www.youtube.com/watch?v=KptIFfTmTfw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:10

Se majatalo usein mieleen palaa, jossa istuin illat ihanat, ei tarvinnut siellä juoda saa, siell kaikki keskenään ol ystävät. Laa laa lal laa lallaa...