Miksi 8prosenttinen olut menee enemmän päähän kuin esim.40 pros. konjakki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 21:30

40 %:nen on kalliinpaa ja siks se ei mee päähän niin helposti kuin 8%:n olut, oluthan on tunnetusti erinomainen hiustenpesuaine, mut konjakil en oo koskaa kuullu kenekään pesseen päätään, ehkä siks:D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 21:14

Jos juot sitä konjakkia saman verran kuin olutta niin taatusti menee sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:22

totta mooses väärässä olet,
juoppa litra kumpaakin katsos kuis äijän käy,

kustannustehokkaanmpaa se kaljanjuonti kuitenkin on johtuen siitä että 8-12 % alkoholiseos siirtyy kaikista tehokkaamin suoraan verenkiertoon, niistä väkevämmistä osa jää muualle elimistöön ensin etsimäään itselleen lantrinkia ennenkuin jatkavat matkaansa nuppiisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:23

Kyllä olen sitä mieltä..että se 40% menee enemmän päähän..pienemmällä määrällä..
Mistäs kummasta olet tällaisen tiedon saanut..? juoppa samanverran kumpaakin..niin kyllä huomaat..kumpi käy enemmän päähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:33

Juot sen oluesi varmaankin nopeammin kuin konjakkisi. Siitä se vauhti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.09.2009 - 21:54

Kymmenestä olutpullollisesta tulee humalaan, ja kymmenestä konjakkipullollisesta kuolee samaan tahtiin juotuna. Ei ehdi tulemaan humalaan siitä konjakista, kun kuolo jo korjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:55

jospa se onkin venäjän vesikonjakkia ja siinä on vaa 5-6% alkoholia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:11

Vahva olut on kamalan makuista ja en muutenkaan pidä oluesta erikoisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:24

Jos en ihan väärin muista on tutkittu,että n18% alkoholi imeytyy nopeimmin vereen.Vaan jos vetelee iltasella esim.vahvasta viskistä kännit ja aamulla juo pelkkää vettä niin on taas hönössä.Se vahva kun ei oikein imeydy ilman lantrinkia niin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 00:40

Koska 8 % olutta voi juoda enemmän kuin 40 % konjakkia. Ihminen sammuu tai jopa menettää sisuskalunsa, sitä nopeammin, mitä vahvempaa alkoholia hän nauttii kerralla. Oluesta tulee pöhnä, mutta konjakista kirkas humalatila.

Mikä on helpoin tapa tappaa mies?
Laittaa hänen eteensä alaston nainen ja six-pack olutta ja sanoa, että hän saa
valita vai toisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 01:01

Olutta tulee litkittyä yleensä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:15

Riippuu määrästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:57

No, voi tulla myöskin sairaalareissu