Pidätkö 5% juustojen mausta?

Minä en, mulle täytyy olla ainakin 15%

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.09.2009 - 16:49

Ei se maku muutu mielestäni miksikään, mutta koostumus on ihan kauheaa tuossa viisi prosenttisessa juustossa. Ihan kuin kumia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 16:58

En pidä mausta enkä koostumuksesta, harvoin kun juustoa syön niin kyllä sen maistuvaa täytyy olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:03

Mustaleima juusto maistuu vähän juustolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:12

sahanjouhoja tai liisteriä, jos muuta ei ole tarjolla, tulen hyvin toimeen ilman noitakin 'juustoja'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:38

Ei,kyllä juuston pitää olla juustoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:41

Pitää siinä ainakin 15% rasvaa olla, ettei ihan mauton ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:54

Ostan silloin kun päällä on lappu -30% muuten en niihin rahoja tuhlaa.
Parhaita taitavat olla esim.kalakeiton liemessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:58

Jos juustoa ostan, niin 15%:sta tai yli, mutta laitan vaan sen yhden juustohöylällä veistetyn siivun leivän päälle, nuo 5 -prossaset ei maistu vilulta eikä nälältä... ja tää maukkaampi juusto on myös tervydelle parempaa aittelen näin, jot kun kattoo, niin sitä viisprossasta sitten (he ken käyttävätkin) laittavat sitä monta "kerrosta", eli se siitä sen laihisjuuston terveellisyydestä, tulee käsittääkseni enemmän rasvoja yms. syötyy, mut sillä alhaisella
%-luvulla ihmiset ikään kuin pettävät itseään; tätähän voi syödä vaik kuinka kun vaan 5%.sta, = ojasta allikkoon:)

Lisätty: 21.09.2009 - 19:41

Just matilda, hyvä kun muistutit, samaa mieltä Polarin 5% maistuu kuin maistuukin oikeelta juustolta ainkin tuo sulatejuusto/levitejuusto:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:18

Aina tulee niistä juustoista nuoruuden laihdutukuurit mieleen. Laihis-juustoa ja kahvia, eikä sitten muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:02

En todellakaan! On kuin kumipohjia söisi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:06

Juuston pitää maistua juustolta,en ikinä osta mitään laihis juustoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:17

Mielestäni Polarin 5 % maistuu juustolta eikä ole kumimainen.
Mutta yleensä rasva% on 15 mitä ostan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:30

Onko se muka juustoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:01

Polar 5% vielä menee, mutta yleensä tulee ostettua jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:04

En pidä vähärasvaisista juustoista. Olen mieluummin syömättä kuin ostan kumisesti natisevaa laihisjuustoa. Kermajuustot ovat oikeita juustoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:52

Kyllä 5% juusto on kun söis kumimaista kengänpohjaa..Kyllä pitää olla olla rasvaa se 15% vähintään..
Sultejuutoissa kyllä menee 7% juusto..ihan hyviä ovat olleet..minun mielestä....kun pitää seurata kolesroolia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 21:16

Erehdyin kerran kuten Seppo Hanskikin laulaa. Ei todellakaan ollut vertainen rasvaisimpiin juustoihin verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:05

en ole maistanut..meillä yleensä arkijuustoa syödään..ja joskus herkuttelen sini, puna ja mustaleimoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 01:02

Kyllä, pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 02:36

Pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 10:18

En yleensä pidä kyllä juuson pitää maistua juustolle. Rasvasempaa kyllä mieluimmin koska se maistuu paremmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:36

Jos 100% on "täydellinen makunautinto", niin nämä hyvin vähärasvaiset ovat sitten sellainen noin 5% makunautinto.