Omistatteko tuulikellon? Minulla on sellainen joka roikkuu tossa ulona terassilla,siihen saa valon joka vilkkuu erilailla.

Avainsanat: tuulikello

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 11:47

Kyllä, toin viime reissulta nätin, kaunisäänisen (ja pieni ääni ettei naapurit häiriinny) delfiini-tuulikellon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 11:08

Kyllä minulla on ja onkin kaunis ja heleä ääninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 11:14

joskus on vaarilla ollut. ei itsellä ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 12:18

Ostin kauniin tuulikellon lomamatkaltamme muutama vuosi sitten. Se on sydämen muotoinen ja siinä on ihan pieniä kuparisia kelloja ympäri sitä sydäntä ja keskellä myös. Pidän sitä ulko-ovessa, vähän niinkuin kranssina. Se on ihana siinä :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 13:22

On tuulikello.
Sininen,jossa pieni delfiini.
Roikkuu takapihalla ikkunan edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 13:40

Sisällä on Dominikaanisesta Tasavallasta tuotu keraaminen tuulikello. Ulkona on sitten kolmekin kilisemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:13

Minulla ei ole tuulikelloa...pitää varmaan nyt mennä hankkimaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:23

Tuulikellon helinä on mukavaa.En minä valoja tuulikelloon haluaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:47

Rakentelin niitä joskus alumiinista ja annoin ystäville.Aikaa myöten siroonkin kilinään ja helinään kyllästyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:15

on ollut, taidettiin muuten sanoa tuulikanteleeksi, lahjoitettiin pois, kun mökki on tuulisella rannalla, aika pian tulee mieleen ajatus lahjoittaa sellainen jonkun muun riesaksi

(vieno helinä sinänsä ihan mukava, mutta ainaisena taustamusiikkina vaatii todella pitkää pinnaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:22

en omista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.09.2009 - 16:32

En omista sellaista, enkä halua hankkia. En tykkää jatkuvasta kilinästä. Nykyisin kun tuulee aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:44

Ostia Intiasta puisen tuulikellon. Sen ääni on hiljainen ja miellyttävä. Sellaisista kiiltelevistä kilkuttimista en tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:08

Roikkuu parvekkeella mutta kun lasit on lähes aina kiinni niin eipä juuri kilise. Kun lähden kaupunkiin päin pyörällä on kulman takana sellainen ja vaikuttaa melko kovalta ääneltä.
Puiset kehityskaupoissa olevat varmaan parhaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:31

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:09

Eipä ole tuulikelloa, ei. Ovat ihan kivoja, mutta itse en sellaista halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:18

Alakerran naapurillani on, ikävä kyllä. Itse en missään nimessä hankkisi kerrostaloon sillä nykyisen ilmaston myötä on se aina äänessä. Nyt ei enää niin haittaa mutta kesällä meinasi ottaa pannuun kun joskus tuli mökkireissujen välissä oltua parvekkeella ja musiikkina oli jatkuva kilinä. Onneksi on sentään kunnon ikkunaeristys ettei kuulu sisälle asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:15

Ei ole minulla tuulikelloa,asumme kerrostalossa, ehkä naapurini ei pitäisi sen helinästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:31

Minulla on neljä tuulikelloa.Kaikki olen saanut lahjaksi ja kaikki on myös roikkumassa eripuolilla pihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 23:25

Haluaisin jonkin pehmeä-äänisen tuulikellon, vaikka niinkuin joku mainitsi puisen.Muita perheenjäseniä häiritsee se ääni, joten olen antanut asian vielä olla.Puinen vois olla mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 01:04

Kyllä, tuolla etupihalla onpi.