Kuinka usein valmistatte ruokaa kalasta?

Avainsanat: ruoka kalasta kuinka usein

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 11:14

aina kun mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 10:54

Hmm, aika harvoin, ehkäpä kerran kuussa. Sitten tokiostan ruualla lisukkeeksi esm lohta vähän useammin, eilenkin oli oikein hyvää savusiikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 11:06

Kerran tai kaksi viikossa olen valmistanut kalaa. Ja jos graavaan lohta tai teen lohipateeta niin useamminkin silloin syödään kalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 11:35

Kerran viikossa, yleensä paistettua lohta. Kauppiaani on luvannut tilata pakastettuja silakkapihvejä, mutta pari kuukautta on turhaan odoteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 11:48

Aivan liian vähän johtuen siitä etten ole suuri kalanystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 12:16

No viime viikolla tuli laitettua kait neljä kertaa. Meillä oli vieraana yksi ystävä, joka halusi kalaa laitettavan vähän siten sun täten. En kyllä normaalisti laita kuin ehkä kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 13:37

Kesällä tulee syötyä melkein joka viikonloppu ja siksi talvella laitankin siitä harvemmin, ehkä noin kerran kuussa. Graavikalaa syödään kyllä useimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 13:37

En pidä kirjaa siitä mitä ruokaa milloinkin valmistan joten oikeata vastausta mahdoton antaa.
Arvio on pari kertaa kk:ssa.
Kala on aika arvokasta, lauantaina ostin siikafilettä (kotimaista, merestä..) hinta 29,90 kg. Ihan arkiruoaksi en sitä ostele.
"Lohat" eli kasvatettua kalaa saa aika edullisesti mutta se ei amistu meillä, en halua syödä antibioteilla kasvatettua kalaa. Joskus saan merilohta, ihan kotimaista ja se on tosi hyvää. Värikin on ihan erilainen kun kasvatetun kalan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:14

Kerran viikossa ehkä harvemminkin. Jos tyttö kylässä niin silloin ainakin, ei syö lihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:32

Sillon tällön.Tänään viimeksi paistettuja silakoita.Napsin säännöllisesti kalaöljykapseleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:56

Mätitahnaa ka kalanmaksaölyä otan melkein joka päivä. Eilen viimeksi oli kalaa. Ja edellisenä viikonloppuna. Riippuu Ahdin antimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:16

riippuu sesongista, kesällä varmaan neljä viisi kertaa viikossa, talvisin taitaa jäädä yhteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:24

ainakin kerran viikossa kotona + koulussa kerran viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:47

Noin kerran viikossa, yleensä lohesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:13

Vähintään kerran viikossa, joskus useimminkin.
Kalapuikkoja en ole ostanut enää vuosiin, seitä kerran kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:20

Kala päättää sen itse tuleeko pyydykseen vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:20

Kerran viikossa pyrin tekemään, joskus voi mennä niin että kerran parissa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:37

Todella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:35

Kyllä melkein kerran viikossa..tulee laitettua lohta..nytkin on kraavilohta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:36

Aina silloin kun norjanlohi on tarjouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 08:10

Ehkä parikertaa kuukaudessa syödään kalaa,eli liian harvoin.kala on kallista.