vaaditaanko oman uskonlahkon perustamiseen jotakin lupaa. olisin tässä tulevassa lahkossa itse myös jumala

Lisätty: 20.09.2009 - 20:09

lahkossa olisi vielä vapaita paikkoja ja kaiken lisäksi jos liityt niin et joudu helvettiin koska lahkomme ei usko siihen

Avainsanat: lahko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 20:57

Ei tartte, kuten lahkojen määrästä ja laadusta voit päätellä, jumala itse on vapautettu ainakin ALV.stä koska tuote ei ole ns tavara tahi palvelu, lähinnä tulis kyseeseen ns seikkailu-peleihin verrattava huvi-vero. ps. ilmoitathan kun lahko on perustettu , liityn heti, koska esimmäistä kertaa voi myös laittaa herralle e-mailii, liekköhän mese mahdollinen lähi aikoina koska asiaa on kertynyt paljon.

Lähteet:
www.ylä-taivaan verovirasto.fi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 18:58

et tarvii mitään lupaa jos siel kotinurkassasi lahkoas yksikseis harrastat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:08

Lycka till, itseksesi voit lahkoilla ihan kuinka paljon vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 21:21

no etpä ole kaksinen jumala jos lupia rupeat kyselemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 01:20

Eihän siinä mittään lupia tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 09:06

Jokainen uskokoon mitä itse tahtoo. Ja siihen sopivassa seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 09:24

Perustaa voi, toimia voi mutta jos alat taloudellisesti hyväksikäyttämään ihmisiä, saattavat "herätä "ja viedä sinut oikeuteen.
Vapaana olevat paikat voi yrittää täyttää joillain hälmöillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 16:31

Rakas anonyymi jumala ! Anna minulle tänä päivänä enemmän kaikkea kuin muille, äläkä saata minua kiusaukseen viedä sitä ilman lupaa. Aamen.
Tässäpä rukous seurakunnallesi, saat paljon opetuslapsia.