Oletko jo tänään saunonut?

Me tulimme vähänaikaa sitten saunasta,kohta juomme saunakahvit,mutta ensin pitää rasvata runko.

Avainsanat: kauneutta terveyttä löylyistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 19:46

Meilllä on saunavuoro vaan kerran viikkoon ja se on perjantaina.Voi kun olisikin oma sauna.Mikäpä olisikaan mukavampaa kun saunoa lauantai ehtoolla :)

Kysyjän kommentti

Mekin asumme kerrostalossa ja onneksi meidän vuoro on lauantaina klo 16,00,hyvin ehtii katseleen telkkaria,jos siellä on katsomista.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 17:13

Kissaäiti on jo päässyt rasvausvaiheeseen. Mulla sauna lämpiää ja noin ½ tunnin päästä saunomme. Minulla tää poronkarva vaatiikin kaikenlaista rapsuttelua ja kyhnyttämistä kylvyn jälkeen. On niin kaunis, aurinkoinen ilta. Aamulla näytti sateiselle, mutta onneksi pilvet menivät muualle. Leppoisia löylyjä kaikille saunaan menijöille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:16

En vielä mutta sähköä säästääkseninlaitoin tulet kiuaan alle.Tulee kaupingin ensimmäinen kessostalosavusauna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:20

Pitäsi varmaan mennä syttyttää kiukaan pesään tulet..niin tunnin sisällä pääsee saunaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:23

Emme vielä mutta saunan kiuaspuut on sitä varten varattu. Hehkutellaan koht heti.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:25

ei vielä, vähän myöhemmin ehtoolla olisi tarkoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 17:46

Minusta saunominen kuuluu iltapuuhiin. Paitsi jouluaattona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 18:07

Saattaa olla tuolla ranassa sauna jo lämpiämässä. Piti kuulemma vähän aikaisemmin tänään mennä, että jos sitten ihan valoisaan aikaa pääsisi. Saa nyt nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 18:46

Just kävin laittaan saunan päälle, toisen kerran jo samal viikol, vaik on aurikoinen päivä ollut, mut luis ja ytimis on mul kylmä, joten siks tekee mieli lämmitteleen edes hetkoseks, eli vartin pääst saunaan, jottei tuu liian kuuma, mukavaa saunailtaa vaan kaikille saunoville napsulaisille:)

Lisätty: 19.09.2009 - 19:22

Just tulin saunast ja Niveat pinnas:) gutaa teki ja taas on lämmin....suosittelen, tekee hyvää kropalle ja sielulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 19:32

Puolen tunnin päästä olisi saunavuoro, mutta en mene sinne itseäni paistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:41

En ole saunonut, ehkä myöhemmin sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 19:55

Just tulimme saunasta noiden pikkuihmisten kanssa. Hyvät oli löylyt :O Hyvää yötä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 20:52

just tulin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:12

en ole, enkä aio :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:15

Jep,kyl tuli käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:42

juu saunottua tuli. harmi vaan että meillä on lauantai eka vuoro klo 14-15. saunan jälkeen iski siivous inspis joten käväsin suihkussa äskettäin.
torstaina meil on saunavuoro sit illalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 08:19

Yöllä ajelin saunan jälkeen Länkipohjasta tänne "Syrjä-Suomeen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:17

Ei, meillä ei ole mitään pinttyneitä tapoja, enkä pidä saunasta.