Saako teillä kotieläimet, siis kissat ja koirat nukkua sohvilla ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 13:27

tapanani ei ole pitää eläimiä vangittuna

Kysyjän kommentti

Koti se on eläimenkin koti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 13:33

Meitil nuo kaks kisuu ja kyl ne on sängys ja sohval, onneks sohvan materiaali sellanen, jotta ei irtokarvat niin näy sekä siitä helposti saa ne karvat myös putsattuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 13:40

Kyllä saa. Minulla on kaikki muutenkin kulunutta ja vanhaa tavaraa, niin ei haittaa kissan karvat. Vieraita ei käy, niin omissa oloissamme olemme miten lystäämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:12

kyllä saa, nahkasiovat ei siitä kulu kun kaksi tibsua niissä nukkuu.. mutta usein valitsevat kyllä lattialla olevan petinsä nukkumapaikaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 14:29

Ihan pienenä sussarini sai pötkötellä vieressäni sängyllä. Toisin sanoen se viihtyi 15 - 20 minuuttia ja lähti sitten omalle paikalleen. Isompana se pyrki sinne edelleen, mutta aloin pitää makkarin ovea rakosillaan. Tuonne oven taakse tulee jäljessäni illalla, mutta siirtyy sitten kun tietää minun nukkuvan alakertaan omalle paikalleen. Mutta poissaollessani jos en ole muistanut laittaa makkarin ovea kiinni, niin herra käy mielellään pötköttelemässä sängyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:38

Kyllä saivat kissat loikolla sohvalla ja pupu pomppia ympäri huushollia vapaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:39

Kyllä meidän kissa on missä sitä lystää olla.Hän on talonvaltias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:48

Kyllä minun kissani sai nukkua ja oleskella ihan missä se lystäs. Sillä oli monta lempipaikkaa, yks sen suosikeista oli keittiön lavuaari ja oikein kuumina kesäpäivinä se tykkäs nukkua vessassa pöntön ja seinän välissä, siellä oli varmaankin ihanan viileää. Ja tieteski se nukkui sohvalla ja yöt mun vieressä sängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:51

saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:58

Tiltulla on yksi oma sohva jossa saa olla pitkin ja poikin =)
Ja hyvin on oppinut, että samoihin lakanoihin ei miun kaa saa tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:03

Tyttären koira kun on meillä paljon..ei ikinä halua mennä sohvalle..Mutta sängyssä nukkuu yöllä minun jalkopäässä...

Lisätty: 19.09.2009 - 22:11

Elikä toi Santtu mikä on profiilissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:28

Kyllä saa meidän omat kissat sekä tytäremme 2 koiraa. yksi on nyt tälläkin hetkellä vieressäni vuodesofalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:52

Periaatteessa ei kissa karvaa sohvan mutta kun silmä välttää niin siellähän se on tai makkarin punkassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:24

ei saa kotieläimet sohvalla nukkua, ei edes isäntä rauhassa, heti tullaan kylkeen potkimaan ja hätistetään sänkyyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:43

Sohvalla saa olla ja sängyssä saa kissa olla,koira ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:03

Koira on sen verran iso ja karvojakin lähtee että ei saa tulla sohville/tuolille. Sängylle saa kyllä tulla viereen nukkumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:55

Vapaasti saa olla.Sulo pötköttelee miun vieres sohval ku katon telkkaria ja yöl sit sängys jalkopäis.Turha ees pistää makkarin ovea kiinni ku on keksiny mite ovi aukeaa,onneks ei ulko-oves oo kahvaa.On sil kyl oma petiki,mut eipä siin oo nii kivaa mitä miun punkas,siin ku mahtuu köllöttää pitkin pituuttaa...käskee ain miun siirtää jalkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:47

kyllähän tuo poju sohvilla makoilee. illalla tulee sänkyyn ainoastaan iltarapsutukset hakemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 08:33

Kyllä minun kissani saa lepäillä joka paikassa, mutta ei ne sohvalla viihdy kun yksin joutuisivat olemaan, minun huoneessani petauspatjan alla mieluiten makoilevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 10:24

kattimatit saavat nukkua missä haluavat (tosin molemmilla ns.omat pesät missä nukkuvat).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 10:42

Nukkuu isäntänsä vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:41

Eivät (tai ei) saa. Oppivat sen varsin nopeasti joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 15:14

No totta kai saavat nukkua sohvilla. Eläinten takia ostimme aikanaan nahkasohvatkin. Helppohoitoisia.Kissakin istuu pöydällä, kun olemme syömässä, ja katselee silmät sirrillään meidän puuhia.Eläimet ruokailevat tietenkin omilla paikoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:48

Koira saa olla, mutta ei sohvalla. Kissalla on oma pikku sohva missä nukkuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:33

No meillä fretti on missä sitä huvittaa, kun sille ei opit oiken mene jakeluun. :D
Koira saa olla sohvilla. sängyllekkin on koiralla lupa nykyään tulla, mutta kun asuin vielä isäni kanssa, niin koiralla ei ollut mitään asiaa sängylle, niin ei edelleenkään uskalla sängylle tulla, ellen pyydä sitä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:50

Kyllä meillä saa eläimet mennä miten/minne lystää.. Ainut mikä on kielletty on keittiön pöytä. Koira nyt sinne ei ikinä ole edes yrittäny, mutta kissavauvan kans on harjoittelu käynnissä. Luultavasti hyppii pöydällä kun olen töissä ja nauraa viiksiinsä. =DD