Onko kotonanne ompelukone koko ajan esillä vai säilytetäänkö sitä omassa laukussaan tai pakkauksessaan ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 14:26

Kyllä se tuolla vaatekomeroni pöydällä enimmän ajan vuodesta oleskelee. Samoin saumuri.

Kysyjän kommentti

Onhan se mukavaa, että voit pitää koneesi aina esillä, sillä silloin tulee tehtyäkin enemmän jotain tarpeellista. Minulla ei täällä maalla ole talvella sellaista paikkaa, jossa se voisi olla omalla pöydällään, joten laukkuun ja takaisin se on aina laitettava. Kesällä tarkenee yläkerrassakin, jonka pidämme talvisin viileämpänä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 13:38

Oman huppunsa alla on ollut jo usean vuoden käyttämättömänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:13

ei ole koko ompelukonetta talossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:39

Niin vähän on käyttöä nykyään ompelukoneella, että komerossa on hupun alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:43

Minun ompelukoneeni on vaatehuoneessa hupun alla.Minä pitäisin sitä esillä,jos minulla olisi kodinhoito huone.Siellä saisi olla myös silityslauta ja rauta valmiina käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:47

Noin 20 vuotta ollunna tuo ompelukone laukussaan, nolona ja posket punasena tääl tunnustan...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:52

pöydällä omassa kopassaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:00

Ei oo ompelukonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:29

On ompelukone ja omassa säilytyskotelossa pidän sitä. otan esille silloin kun sitä tarvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:46

en omista ompelukonetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:52

Pussin alla kaapissa. Otan esille aika harvoin, mutta tarpeellinen se silti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:21

on se meillä. vaatehuoneessa suojakuvun alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:37

meillä se on ollut vuosikausia kaikessa rauhassa omassa laukussaan jossain kaapin perukalla, minua kiellettiin sillä leikkimästä (ja muut ilmeisesti tuskastuivat omaan taitamattomuuteensa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:44

Ei ole ompelukonetta ollenkaan, joskus kun oli niin oli omassa laukussa kaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:36

Kyllä on ompelukone omassa lukussa..mutta on alkanut temppuilemaan..Pitää mennä ostamaan uusi..kun kumminkin on ihan tarpeelinen..vaikka en kovin paljon käytä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:57

Eipä oo sellasta vehjettä,tuskin ees muistasin mite ne langat tulee.En oikee oo käsityö ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 06:58

Ompelukone on hupun alla kaapissa. Tarvittaessa keittiöpöytä on ompelupiste. Ja viereen on silloin viriteltävä silitysraudat ja -laudat, jos meinaa, että tulee siistiä jälkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 07:59

Vanha Singeri on omilla jaloillaan aina valmiina. Emäntä ei siihen koske, itse korjaan vaatteni.
Uusin haalareihin vetoketjut ja hajonneet saumat muihinkin vaatteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:00

Omassa laukussaan on vaatehuoneen hyllyllä. Hyvin harvoin sitä käytetään.