Oletko onnellinen siitä,että sinulla on työpaikka?

Minä olen onnellinen,et olen päässyt pois oravanpyörästä.

Avainsanat: työpaikka onni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 22:23

Olen onnellinen..kun käyn vanhuksia auttamassa..muutamana päivänä viikossa..mistä tulee pikkusen ylimämäistä tuloa..eläkken lisäksi..täällä ainakin pula..vanhusten avustajista..

Kysyjän kommentti

Teet Liisukka hyvää työtä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 22:29

onnellinen siitä että varsinainen urakka on kunnialla suoritettu ja että työnkaltaista puuhastelua piisaa ihan oman halun mukaan omilla aikatauluilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:43

joo :) oon nyt uimahallissa töissä koulun ohella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 23:51

Varsinaiset projektit ovat takana ja siitä olen tyytyväineni. Voin keskittyä rauhassa kaikkeen muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 00:57

Pitäisi varmaan keskittyä enemmän varsinaiseen työhön, sillä tämä vapaaehtoistyö on niin rankkaa.
Siinä ei kelloon tarvitse katsoa, kunhan olet koko ajan käytettävissä.
Kannattaisi myös opetella ei-sanan käyttö. Sitä en osaa ollenkaan. Lupaudun oitis sellaiseenkin, mistä minulla ei ole hajuakaan, miten se tehdään. Selvitän sen sitten työn ohella.
Minulta jäisi ehkä tekemättä erään paikkakunnan professorin temppu. Häntä pyydettiin tulkiksi jonnekin Uralin eteläpuolelle ja hän oitis lupautui.
Kysyjä oli tietysti huojentunut, kun löysi tulkin niin harvinaiselle kielelle. Siinä vaiheessa professorikin jo kysyi, että minne matka suuntautuu. Se oli jokin minkä nimeä en muista, enkä osaisi varmaan kirjoittaakaan. Proffa täydensi kysymystään, että milloin lähdetään? Olikohan jotain reilu pari viikkoa matkan alkuun. Professori tuumasi, että hyvä, sillä hän ei vielä osaa juuri sitä kieltä, mutta ehtii kyllä opetella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 01:44

Toki. Työpaikan myötä on myös katto pään päällä - toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 05:38

Oravanpyörässä ollaan. Toisaalta niin moni joutuu tänä aikana pellolle, että kyllä onnellinen saa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:27

Olen.Työni on mielekästä ja minulla on ihana esimies ja mukavat työkaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:35

Olen onnellinen tietysti. 3- vuorotyö vanhusten parissa on antoisaa vaikkakin ajoittain hyvin raskasta. Olen tehnyt 4½ vuotta samaa sijaisuutta joka loppuu nyt lokakuun lopussa...iiik. Katsotaan mitä sitten seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:35

Työpäiväni onat päättyneet pari vuotta sitte, Olin onnellinen siitä, että olen saanut tehdä työtäni. Nyt olen muutaman päivän sijaisena toisenlaisessa työssä, senkin koen tärkeänä. Pelastan pinteestä, jossa ilman minun apuani työpaikalla oltaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:07

Olen todella tyytyväinen, kun minulla on vakinainen työpaikka. Työni on erittäin haastavaa ja tarkeää vaikkakin henkisesti raskasta. En tiedä kuinka sitä jaksan tehdä eläkeikään asti, mutta sitten sen näkee..!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:48

Olisin onnellinen jos sellainen tosiaan olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:26

Toisaaltaa ois mukava nukkua joka aamu pitkään,mut toisaaltaa oon tyytyväine,et on vähä lisätuloa.Kuitekaa työpäivä ei oo pitkä ja työkaveri + pomot mukavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:33

Ilman muuta mutte työpaikka on mielestäni itsestäänselvyys. Olen tehnyt töitä urani eteen, koultusta hankkinut ja jatkokoulutusta koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:04

Olen erittäin onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:09

Olen kyllä mutta olen myös ansainnut työpaikkani eli kouluttautunut ja jatkokoulutuksilla pidän itseni työssä ja kehityksessä kiinni. Haasteet ovat positiivinen asia.
Aivan liian moni heittäytyy pois työelämästä nykyään.