Onko sinulla luonnonkiharat hiukset,vai kuulutko näihin luonnonsuora hiuksiin?

Itse kuulun näihin luonnollisesti suoriin.

Avainsanat: hiukset kiharat suorat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 21:03

Tillin tallin tättärää, käkkärä on mulla pää !

Kysyjän kommentti

Tillin tallin tättärää,valittu on parhaaks tää,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 21:04

meitin pojat.. siis veljet ovat niin kikkurapäitä, mut me 2 tyttölasta ollaan niin piikkisuoraa hiuksista , kuin vaan voi olla.... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:06

muinaiset hiukseni olivat lapsena kiharat, sitten oikenivat hyvissä ajoin ennen lähtöään, eli nykyään ei tarvitse kähertää eikä oikoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:08

Muinoinen tyttö sanoi omistavansa tekokiharan tukan ja luonnonväärät sääret. Minulla ei ole kumpaistakaan. Jalat ovat kuin suomenhevosella; lyhyet ja paksut, persjalkasten sukua siis ja kuontalo alkaa harmaantua ilman kiharaa. Lyhyenä pystäri ja sopivan pituisena nöyrempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:10

Kyllä ne on piikisuorat..ja saavat olla..on lyhyet...4 viikon käyn parturissa..niin pysyy siistinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:18

Luonnonkiharat.....ne harvat ja huolella valitut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:25

Luonnonsuorat hiukset on ja ehkä siks just niin helppohoitoset, pesu ja kuivaus, soon siinä, näist jotain positiivistakin löytää, eikös:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:35

Ei ole luonnonkiharia.
Tyttärellä on ja välillä laittaa hieman mietityttämään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:36

Ei kikkuran kikkuraa, jollen itse niitä tee !! Niin luonnonsuorat ovat minun hiukseni !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:07

suorat hiukset on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 23:13

Piikkisuorat hiukset, ja vielä kaiken lisäksi ohuet. Ja veljelläni on tumma paksu kihara tukka. Olen ihan kateellinen. Minullahan se pitäisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 01:39

Luonnonkiharat sääret ja piikkisuorat hiukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 07:45

suorat on,kiharaa tahtoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:32

Suorat on hiukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:32

Mulla on sellaset taipuisat hiukset luonnostaan, siis sellaset laineille menevät ja pari änkyräpyörrettä jonka tähden hiukset kääntyvät aina väärään suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:07

Piikkisuorat luonnonkiharat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:34

kyllä minulla on hieman luonnon kiharat hiukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:49

Suorat on hiukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:40

Suorat ja itsepäiset.Märkänä kyl latvat taipuu iteksee,mut annas olla ku niit yrität laittaa juhlia varte,ei taivu,ei sit niin millää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:01

luonnonkihara on, sitä on suvussa muillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 00:45

Aika suorat on, mutta sellaista pientä luonnonkiharaa löytyy.