Toivotan oikke hywää ja hauskaa viikonloppuu teitille kaikille napsulaisille . :)...ja kyssäri .. miten sen vietätte ?

me lähdemme aamulla aikaisin Lahteen Caravanmessuille ... sit kotiin saunomaan iltasella ....sunnuntai menee ihmetellessä mitä kaikkea siellä messuilla koimme ... :)) tuo kategoria saapi olla mitä wuon... ;)

Avainsanat: hauskaa viikonloppua miten sen vietät ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 18:39

Oikein hyvää viikonloppua sinulle ja mukavaa päivää Lahdessa. Me lähdemme kohta miniän synttäreille ja hänenkin miehensä tulee samoille messuille huomenna. Pyydän moikkaamaan jos näkee sinut. :-)

Kysyjän kommentti

ei käynyt ketään moikkaa, muuten oli kiva reissu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 18:43

Hyvää viikonloppua vaan itse kullekin. Minulla on kukkasipuleiden istutusta viikonloppuna ja lenkkeilyä. Ohjelmassa ei mitään erikoisempaa. Rästikirjeitä pitänee kirjoitella ja lueskella Lapin historiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 18:43

Hauskaa viikonloppua cibylle. Itse lähden huomenna metsään taas vaihteeksi. Sain vienon toivomuksen Hesasta, että jos löytyy ylimääräisiä sieniä, niin vastaanottaja olisi siellä päässä ikionnellinen. Täytyy yrittää etsiä, josko löytäisin. Omiksi tarpeiksi ei tarvitse enää lisää kerätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:44

minä varmaan tylsistyn tässä kotona ja sillon tällöin napsahtelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:48

Hyvää viikonloppua vaan itsellesikin ja hauskaa Lahden reissua. Vanhin tyttäreni tulle tänään yökylään ja lähtee taas aamusella perheensä luo. Huomenna on uusi päivä, ehkä teen lisää kestovaippahousuja, neulonkin, ehkä keräilen porkkanoita, tai sienia. Ei voi tietää. Erilainen viikonloppu, koska olen ollut tällä viikolla töissa ja työt jatkuvat vielä ensi viikollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:19

Oikein hyvää viikonloppua myöskin sinulle ja kaikille muillekkin Napsulaisille. Minun viikonloppuni menee, kun käymme hekemassa mökiltä kotiin takkapuita ja ehkä käymme metsässäkin. Sitten meillä odotellaan vauvaa syntyväksi, joten pitää varautua isosisarten hoitoon. Ei sen kummempaa kuin mitä jotain puuhastelua tässä kotosalla tai siellä mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:28

Oikein hyvää viikonloppua sinulle!!! Tää ilta menee möllötellessä, huomenna mökille ja sunnuntaina kuskailen ystäväni lasta harrastuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:47

Hyvää viikonloppua itse kullekin säädylle! Sunnuntaina on ristiäiset tiedossa. sSe tapahtuma on
viikonlopun tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:50

Hyvää viikon loppua sinullekkin ja antoisaa messupäivää.Huomenna suunnistamme taas metsään,nyt on vuorossa suppilovahverot ja puolukat,jos ei sada.Sunnuntai menee lepäillessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:23

Huommenna teen pitsan ja jokunlaisen omenatortun...Pitää otta loput perunat maasta ja porkkanat..ja muuta puuhaa pihalla...Sunnuntaina kuntoilu-päivä..kuntosli ja uiminen..Ja jotakin hyvää ruokaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:08

kiitos samoin! mä vaan olen ja urheilen ja oon vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 00:48

Miinä aattiin likan ja kihlattunsa sekä nuoremman likan kanssa käydä vanhemmilani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 01:03

Taidan aamulla tarttua lapioon, kun kaivinkone ei muka ehdi.
Pitäköön kaivurinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 11:57

Sadetta pitelen ja illalla lähden katsomaan Pelicans-TPS kiekkopeliä televisiosta.
Yksi polkupyöräprojekti tuossa taas olisi joten....
Kaveri soitti just ja kysyi heittämään frisbeegolfia Kolille. En ole siellä koskaan käynyt joten lähden mielellään. Toivottavasti sade taukoaa sillä ei kivaa sateessa heitellä kiekkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:49

Samoin sinne hyvää vikkonloppua, tänään pikkainen lärvi päälle.