Minä näin ensikertaa tulevan lapsenlapsen 12 viikoisena sikiönä ultraäänikuvassa oletteko te nähneet samoin?Pieni oli vielä.

Mutta maasta se pienikin ponnistaa. Toivon vaan onnea tytärellemme odotuksessa et viimein sais kauvan toivotun lapsen.

Avainsanat: lapsenlapsen ensi näkeminen sikiönä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 16:52

Olen jo useamman lapsenlapseni kuvan nähnyt. Pari viikkoa sitten viimeksi katselin ultrakuvaa maaliskuussa syntyvästä vaavelista.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Sinulle sit jo 7 lapsenlapsi ja mulla vasta toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 16:29

En ole koskaan nähnyt mitään sikiötä ultraäänikuvissa, kananmunasta tosin kerran löytyi sikiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:02

En muista että olisi lapsenalpsieni ultrakuvia nähnyt. Omien lasteni kyllä, kaikki ultrattiin, koska olivat niin isokokoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 17:23

En ole nähnyt koskaan kenenkään ultrakuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:43

olen saanut muistoksi pienen elämänalun 4 D kuvat , jopa tuplasti tyttären lasten..... onnellisena oli mummi ..ja kuvat ovat laitettu hyvin talteen ...aina silloin tällöin ne pullahtaa esiin ja miten ihanan onnen tunteen tunnen , niitä katsoessani.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:46

En ole minäkään nähnyt näitä ultarakuvia..kun on jo yli 20v.kun tyttären lapset ovat syntyneet..Tyttären tytön näin ensimmäisen kerran kun 2h.vanha..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:21

Olen minä nähnyt. Tämän pienen, joka on näinä päivinä syntymässä ja monesti myös aiemminkin..:O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:34

Paljon onnea! En ole nähnyt ko. kuvia lapsenlapsistani, mutta voin vain kuvitella kuinka mahtava tunne on!!! Onnea vielä kerran!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:57

En ole muiden kuvia nähnyt,mutta omastani on otettu ultra Helsingissä naistenklinikalla yli 32 vuotta sitten.Minulla oli ongelma raskaus,joka lopulta päättyi onnellisesti ja terve poika tuli maailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 00:59

olen nähnyt mutta en osannut tukita kuvaa