Maksatko laskut ajallaan vai viiveellä?

Paha kysymys vai mitä, joskus siirrän tilipäivään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:50

Jos tilillä sattuu olemaan maksan heti vaikka eräpäivään olisi aikaa.Joskus päivän,pari myöhässä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:48

ajallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:54

Sekä että :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:58

Pari päivää etuajassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 15:11

Eräpäivänä maksan. Se on vaan huolehdittava että on rahat tilillä maksupäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:21

Kaikki laskut maksan tasan kuun 22 päivä oli myöhässä tai etuajassa kuten vuokran ensikuulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 15:29

Eräpäivänä pyrin maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:40

nettipankkiin ladon niitä sitä mukaan kuin postiluukusta tulee, maksupäiväksi tasan se eräpäivä, eli tarkalleen ajallaan eikä päivääkään liian aikaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:47

kyllä ajallaan. Sit jotku menee suoraan sinne suoraveloitukseen ei tarvi niistä huolehtia muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 16:30

Heti melkein kun lasku tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:20

Kaikki laskuni ovat suoraveloituksessa, joten pankki huolehtii niistä. Kela huolehtii taas siitä, että tililläni on riittävästi rahaa laskujen maksuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:54

Joskus viikkoja aikasemmin maksan laskuja, joskus taas viikkoja jälkeen eräpäivän, riippuupi tilanteesta, mut mieluiten jälkeenpäin, mutta kuitenkin ennen kuin tulee muistutus + muistutusmaksu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:56

hieman etuajassa , meillä niin vakkari laskut ... et tietää jo melkein eräpäivän ennen kuin laskukaan ehtiin... pankkikortilla makseattaessa ne menee suoraan tililtä muutamassa päivässä eikä laskuun ole tulossa kuin perus jutut .. vakuutus, lehti, tv lupa, sähkö , roskat ja lokakaivo...känny , laajakaista mikähän nyt unhoittui .. no nuo ainakin tietää , kun ne tulevat niin säännöllisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:34

Mieluummin muutama päivä ennen eräpäivää. Sähkölasku menee suoravelotuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:02

Aika paljon laskuja suoraveloituksessa..niin ei tarvi huolehtia koska eräpäivä..mutta kaikki muut laskut maksan eräpäivänä..Kun maksettava maksu tulee laitan..netin kautta välittömästi ..että menee eräpäivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:52

Netin kautta hoitelen pankkiasiat ja laskut. Eräpäivä on eräpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:09

Maksan jompsin kumpsin,riippuu mieten on rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:38

AINA ajallaan.
Turha ottaa vitosen puhelinlaskusta vitosen sanktiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:42

Maksan netin kautta perheemme laskut.Sitä mukaa kun niitä tulee, laitan koneelle, josta ne menevät saajalle eräpäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 01:31

Maksan kaikki välittömästi, kun aukaisen koneen.
Iso osa on kuitenkin suoraveloituksessa ja menevät vasta eräpäivänä.
Näillä koroilla on ihan sama, vaikka laskun maksaa viikon etuajassa.
Minulla on rauhallisempi mieli, kun tiedän, että laskuja ei ole rästissä.
Lähetän laskuja itsekin ja on mukava havaita, kun joku maksaa heti. Siinä on iso ero sellaiseen, joka maksaa pari viikkoa myöhässä. Ei tarvitse pohtia, jääkö tonni kokonaan saamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:43

Eräpäivänä maksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:09

Aina ajallaan ! ( siis eräpäivänä )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:45

Riippuu raha tilanteesta.Joskus etuajas,joskus eräpäivänä ja joskus vähä myöhäs.Ainoastaan vuokran huolehdin et se tulee maksettua ajallaan.