Lihaliemi paketti auki

onttopojaoy Pitääköhän muuten paikkansa tuo keksijän itsemurha?

Olen kuullut jutun totena oli 2 :n palan kahvila sokeri. Keksijä teki hienon keksinnön ja meni kahvioon salaa katselemaan, kukaan ei osannut keksintöä hyödyntää joten elämäntyö hukassa.
Ideana oli että sokeripaloihin ei tarvinnut koskea likaisin sormin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 15:10

Tarkoittanet sitä, että sokeripalat ja lihaliemi ovat yhtä vaikeasti avattavissa niistä pakkauksistaan. Kyllä siinä sormet väkisin meinaa sotkeentua lihaliemikuutioon. Jospa joskus joku keksisi paremman pakkauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:38

Miten lisätiedot liittyi kysymykseesi, vai oli se ollenkaan kysymys vaan toteamus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 15:28

Siis tämä keksijä matki laittaen siihen lihaliemikuutioon paperin ympärille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:49

Jos joku keksis sellaisen mistä tulee suoraan annospalat paketista tai purkista. Silloin ei tarvi sormin niihin koskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:05

meillä noita liemikuutioita säilytetään jääkaapissa, kylminä ne aukeaa aika siististi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:34

Mistähän olikaan nyt kysymys? Lihaliemikuutiot meilläkin jääkaapissa, aukeaa normaalisti. Sokerit astioissaan ja tuolla muualla huoltsikalla tms. paikassa näkyy useimmissa olevan sokeripihdit. Pala-automaatti ois kätsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:53

On niitä muitakin vaikeasti avautuvia pakkauksia. Sulatejuustokolmio on aika vaikea, vaikka siinä repäisynauhan alku onkin näkyvissä. Joskus onnistuu, joskus ei. Monet karkkipussit ovat niin hötöä paperia tai muovia mitä lie, että kun jotenkin jostain nurkasta saa auki, niin pian on koko pussi revennyt. Epäkäytännöllisiä ja huonosti aukeavia pakkauksia on vaikka millä mitalla. Pitäisi voida ostaa pakkaamattomia tuoteita suoraan sopiva määrä paperipussiin. Siis paluu entisaikaan, jolloin kaupoissa oli vielä kaupantäti. Olisiko Suomella varaa sellaiseen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:37

no-niin nyt toivoisin, et nuo pakkausfirmat lukis nämäkin txt ja ottais opikseen ..täältä käyttäjä kunnalta...joten helpommin avattia paketteja ... kiitoksia ... jos sopii pakkausfirmat.. :) toivoo tämä epätoivoinen , kun ei saa paketteja auki... :( tässä toivetta .. vainkos ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:57

Riippuu keksijän kansallisuudesta, sillä eri kansallisuudet käyttäytyvät kovin eri tavoin tukalissa tilanteissa.
Mitä esimerkiksi tapahtuu, jos kaksi espanjalaista, ranskalaista, saksalaista,englantilaista, ruotsalaista, venäläistä, tsekkiä tai suomalaista joutuu haaksirikossa autiolle saarelle hurmaavan naisen kanssa?
Espanjalaiset käyvät kaksintaisteluun ja henkiin jäänyt pitää tytön.
Ranskalaiset elävät kolmestaan onnellisina.
Saksalaiset antavat naisen valita ja osattomaksi jäänyt tekee itsemurhan.
Englantilaiset vuorottelevat: viikko kerrallaan kummallekin.
Ruotsalaisethan tiedetään.
Venäläiset vaipuvat syvään masennukseen eivätkä ryhdy mihinkään.
Tsekit laativat laivahylyn jätteistä lennättimen ja sähköttävät Moskovaan
kysyäkseen neuvoa.
Suomalaiset tekevät asukasmäärään nähden eniten itsemurhia Japanin jälkeen.

Eiköhän kaikki valveutuneet pakkausten valmistajat ensogutzeitia myöten ole jo tietoinen tuosta pakkauksen aukaisuongelmastasi ja tuotekehittelyä tehdään nokat tuhisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:45

Minulla ei ole ollut vaikeuksia lihaliemipakettien avaamisessa.