Km / vuodessa ?

Meillä kummallakin ajokortti ja kilometrejä tuli omaan autoon vuodessa 870 Km / vuosi. Kannatais varmaankin lyödä talveksi auto pakettiin. Kun kumpikaan ei pysty ikkunoita raapimaan. Kauppareissut käymme invalidi kortti taksilla. Paljonko sinä ajat vuodessa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:59

Omalla autolla n.15-20tkm ja työautolla n.25-30tkm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:20

jos edes tuonkaan vertaa, mutta autoon tulee kyllä kilsoja , kun ukko kulta kulkee sillä vällee työmatkoja eestaas 85 km... ja minä en vois olla , jos ei ole pikkuautoa , tuolla tupa-autolla en osaa, enkä halua ajaa..se ihan liian iso , tänne takametsien taipaleille ... kun tuo pikku autokin tuntuu siltä...olen ilmeisesti niin lervee kulkija, et tarvitsen koko pikkutien itselleni.. heh .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:25

Keskimäärin nykyään autolla 13-15 tkm

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 14:25

kaksi- kolme vuotta sitten ostettu auto ja kilometrejä tullut noin 60 000 kilomnetriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:01

Aina pärjännyt ilman omaa autoa.Jätin n.30v sitten kesken autokoulun ja hyvin on pärjätty.Vuosi sitten ostin polkupyörän jossa on sähkömoottori ja sillä huristelen 25 km/h noin 70km matkan yhdellä latauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 15:07

No on sinulla tosiaan vähäistä tuo ajeleminen. Kannattaako pitää ollenkaan autoa, jos ei tuon enempää aja. Halvemmaksi ainakin tulisi, kun jäisi vakuutusmaksut ja ne vähäisetkin käyttökustannukset pois. Kesällähän se toki on henkireikä päästä johonkin kauemmas, jos itse pystyt ajamaan tai vaimo. Vieläkös niitä sellaisia talviseisonta-aikoja on vakuutusyhtiöillä olemassa? Laita sellaiseen talven ajaksi.

Lisätty: 18.09.2009 - 17:27

Ai niin, unohdin vastata itse kysymykseen. Minulle ei tule kilometrejä. Ei ole autoa eikä ajotaitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 15:26

Suunnilleen siinä 10 000.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:43

perheen auto on melkoisen 'kevytkäytössä' meilläkin, tuliskohan nykyisin 6 000 km/v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:25

n.15000km per.vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:37

Tulee sellaiset reilut 10 000 km/v. Lapin reissun kilometrit olivat nyt 2543 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:47

vähäseks jää autoolla ajelut-vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:10

Nykyisin en aja enää kovin paljoa, koska osaan jo pysyä paikallani. Ehkä 5000 km, en tiedä, reissu kaupunkiin on aina yli 300 km. Ja niitä tulee useita vuodessa. Sitten täällä maallakin on pitkä matka oikeaan kaupunkiin, joten kilometrejä kertyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:00

Isävainaani jo sanoi eläessään, et kun laskee (hän, silloin 50v)) nää auton kulut; auton hinta, bensat, vakuutukset, renkaat, katsastukset + muut mahd. korjaukset, niin taksilla ajaen ne omat reissut tulis paljon halvemmaks ja isäni oli viisas mies:)
Ite täs laskeskelin, jotta sellaset 15 - 25 0000km tulee vuodessa mun ajeltua, vaikken isompia reissuja mielestäni teekään, onkohan matkamittari rikki:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:08

Kun en aja autoa..niin ei tule kilometejä..linja-autoa käytän ja polkupyörää..tänään tuli pyöräiltyä 20km..
Oli niin hieno ilma aamusta..että läksin pyörällä hommiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:02

Vuosittain noin 15 tonttuu.
On tosi vähän tuo lukema teillä. No, kysele vaihtoehtoja tuon auton pidon suhteen joltain ammattilaiselta. Vakuutusmaksut + verot + ym käytössä kuluva täpäkkä versus taksi invalidikortilla.
Vaikea arvioida toisen tilannetta ja mielihaluja, mutta ehkä en itse pitäisi autoa. Vierestä on niin helppo sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:31

Viimevuonna näkyi tulleen n.18 000 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:39

Noin 40-45 000 km vuodessa. Jatkossa tulee kyllä huomattavasti vähemmän, kun keskityn hoitamaan mahdollisimman monet asiat netin kautta etähallintana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:47

Ei ensimmäistäkään kilometriä.En tarvitse omaa autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:58

Mulla tulee kilometrejä noin 11-13 000 km/vuosi.