Kuinka paljon omstat elämästäsi ja tunteistasi politiikalle?

Avainsanat: politiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2008 - 21:15

En erityisemmin ole kiinnostunut politiikasta. Jos esim. televisiosta tulee eduskunnan kyselytunti, vaihdan kanavaa. En käy äänestämässä kunnallisvaaleissa, presidentin vaaleissa olen joskus äänestänyt. Uutisia tulee kuitenkin katsottua päivittäin, niissä ihan riittävästi politiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2008 - 19:28

tunteista en juurikaan ja elämästä sen verran kuin uutiset kertovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 22:45

Kunnallisvaaleissa kannattaa ehdottomasti äänestää, vaikka ne ehkä vähän pienemmältä tuntuukin. Ne tyypit, jotka siellä kaupungin tai kunnan valtuustossa istuvat, ovat ne, jotka voivat eniten meidän arkielämäämme vaikuttaa.. Esim. miten huomioidaan lapsiperheet ja heidän tarpeensa yms. Olen myös seurannut kyselytunteja ihan mielenkiinnosta. Äänestän aina ja tuhraan vaalikoneiden kanssa paljon ennen päätöstäni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2008 - 08:47

Uutisten verran.Inhoan politiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2008 - 14:09

Olen erittäin sitoutunut rakentamaan yhteiskuntaa.
Vaaleissa taas ehdolle ja uuteen valtuustoon vaikuttamaan.
Täyttä työtä tunteittakin.
Ihmettelen, että joku inhoaa yhteisten asioiden hoitoa, vaikka on yhteiskunnan jäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2008 - 00:35

Tämä vaihtelee eri vaiheessa elämää luonollisesti aika paljonkin, mutta voisin sanoa että keskimäärin se jää vaalien alla spekulointiin ja siinä välillä poliitikkojen töppäilyjen manaamiseen.