-Time for service-

Mistä huolehdit parhaiten, autostasi, itsestäsi, puolisostasi vai jostain muusta?
Miten ihmiselle saisi kehitettyä huoltovalon?

Lisätty: 18.09.2009 - 08:47

Matveilta kysyisin erikseen, sattuuko sinulla olemaan poikaa?

Lisätty: 18.09.2009 - 10:27

Cibyllä on oiva idea tulla huomatuksi, mutta ihan tuota en tarkoittanut.
Pitäisi olla samanlainen varoitusvalo, kuin autossani sitekeästi palaa, että olisi korkea aika hakeutua hoitoon.
Cibyn mallissa reppuun tulisi vielä lisätä akkukin ja ne ovat aika painavia, kun kuormaa pitäisi mieluummin keventää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 08:39

Itsestäni, elämäntoverista ja autoni kyllä pidän siistinä. Huolehdin kodista, työstäni ja juuri nyt tyttärestäni tekemällä hänelle puukuormaa. Jaa, kysymyksessäsi oli, että parhaiten?..koetan huoltaa kaikkia noita sillai tasapuolisesti. Kait se omasta itsestä huolehtiminen on tärkeää koska sitä ei tee kukaan muu, kuin minä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 08:41

Noin yht'äkkiä sanoen arvioisin että koirasta huolehdin parhaiten.

En esim. ole koskaan ollut kovin kiinnostunut vaimon ulosteen tyypistä/laadusta. En edes (välttämättä) tiedä milloin vaimolla on ripulivaivoja tai päinvastoin ummetusta.

Ulkoilutan koiraa säännöllisesti, vaimoakin kyllä joskus, mutta vähemmän säännöllisesti.

Huolehdin, että koiralla on aina raikasta vettä saatavilla, vaimo saa useimmiten ottaa itse janojuomansa.

Harjaan koiran karvaturkkia melko usein, vaimon harvemmin..

Vastineeksi koira ei hauku minua ollenkaan, vaimo taas....aina joskus...

Lisätty: 18.09.2009 - 11:04

"Lisätty: 18.09.2009 - 08:47
Matveilta kysyisin erikseen, sattuuko sinulla olemaan poikaa?"

Vastaus: Kyllä minulla on 1 poika, alkaa olla jo aikuinen. On myös 1 tytär, aikuinen hänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 09:34

Huolehdin vain itsestäni ja kissasta. Muita huollettavia kun ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:20

koko tämä miljöö ihmisinee , eläimineen ja irtaimistoneen päivineen ... mutta anan nyt neuvon sinulle, mene Bilteemaan tai johonkin sellaiseen paikkaan , jossa on oranssinvärisiä vilkkuvaloja joka on sellainen , kuin käyttävät huoltoajon katollakin..., sitten osta n 5 cm..leveetä ja noin puolimetriä pitkää kuminauhaa, se voi olla vaikka sinisen väristä, sopii aika hyvin sihen vaonväriinkin...nyt kiinitä kuninauha liimalla , sillä mikä pitää ihmisenkin katos kiinni ...ja varmista kiinitys vielä jeesusteipillä, huom....mittaa ensin kuminauhan pituus päähäsi sopivaksi , ennen liimausta ...nyt vaan vilkkuvalo päähän ja näin vaimo, tai jokin muu huomaa , et ole huoltohommissa.... :)

Lisätty: 18.09.2009 - 18:03

niin tämä malli toimis vaan pattereilla , mutta toki niitäkin pitäis ol mukan.. hmm... vaikea homma on tietty .. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 10:57

Koirastani huolehdin eniten, sitten kodistani ja sen jälkeen tulee muut vaihtelevassa järjestyksessä.
Huoltovalon? Pitäisikö otsaan ihon alle asentaa sellainen liikennevalo, joka muuttaa väriä paineiden kasvettua. Vihreä valo viestittää että kaikki on hyvin, keltaiseksi muuttuessa miettittävä olisiko asialle syytä tehdä jo jotain ja kun punainen rävähtää päälle niin silloin olisi painuttava tai ohjattava kiireesti hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 12:10

Mielestäni meillä on huoltovalo. Toimii päinvastaisesti kuin autossa. Kun loiste silmistä sammuu - olisi aika mennä huoltoon. Loistetta ja pilkettä silmiin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 12:35

Service

Kun ominaisuuksiltaan ja ulkomuodoltaan mieleinen nainen on hankittu, on kuitenkin edelleen syytä pelata varman päälle ja käyttää naista huollossa säännöllisesti, ettei myöhemmässä vaiheessa tule yllätyksiä.

Naisen omistamisesta aiheutuu melkoisesti kuluja, sillä tuorekin nainen on pakkeloitava ja maalattava lähes päivittäin, jotta naista kehtaa näyttää kavereille. Erilaisia kemikaaleja kuluu myös runsaasti.

Pikkuvioilla on paha taipumus kasvaa oikeaksi riesaksi vuosien kuluessa, joten niitä tulisi välttää kaikin tavoin. Jos nainen jostain syystä lakkoilee, nakuttaa jatkuvasti, jättää tien päälle tai jos naisen pikkuviat kasvavat liiaksi, on aika vaihtaa nainen tuoreempaan.

Other services

Ellei haluta hankkia omaa naista, on myös mahdollista käyttää yleisiä naisia tai vuokrata nainen käyttöön määräajaksi. Kavereiden naisia voi myös yrittää lainata. Jos omistaa oman naisen ja ajelee silti esim. työsuhdenaisella tai käyttää yleisiä tai vieraita naisia, kannattaa omaa naista säilyttää kotona.

"Well, son, it´s a memorial to all the men and women who have died in the service."

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 14:31

Läheisimmistä huolehdiun eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:50

Taitaa olla se auto ainoa, joka ilmoittaa, milloin on huollon tarpessa. Ja vuosikatsatuksessa sitten viimein sanotaan, mitä olisi korjattavaa. Itse en käy vuosikatsastuksissa, ehkä ei sitten ole tarvis. En mielestäni itse vielä nitise ja kolise niin paljoa, että sen vuoksi olisi mentävä vuosihuoltoon puhumattakaan remonttiin. Puskurit toimivat, ja nesteet eivät vuoda. Varaosiakaan ei vielä ole tarvinnut vaihtaa. Öljyt vaihdan säännöllisesti, Samoin vettä olen lisännyt tarpeen mukaan. Tuulilasi on vähän naarmuuntunut, pitäisi varmaan vaihtaa. Pelti ei ole kovasti vielä lommoinen, muutamia uurteisia painumia on tullut vuosien varrella. Valot tietysti ovat himmeät, mutta liikun harvemmin pimeällä, joten ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 09:08

Kaikesta täytyy huolehtia, niin ihmisistä kuin omaisuudestakin.