Mieluisin aihe mihin vastaat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 23:49

aiheesta viis jos ymmärrän kysymyksen ja vielä olen ymmärtävinäni että kysyjä todella haluaa saada jotain tietoa tai mielipidettä asiasta

Lisätty: 18.09.2009 - 00:36

suosikkejani eivät ole 'tietokilpailu'kysymykset eli arvuuttelut joihin kysyjä on tietävinään oikean vastauksen

Kysyjän kommentti

Kiitos, sama täällä. En itsekkään välitä niistä enkä myöskään säätiedusteluista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 23:24

Hieman vaikea sanoa koska vastaan aika monensorttisiin kyssäreihin täällä jos vaan on aiheeseen liittyen jotain sanottavaa,mutta ehkä ihan mieluisin voisi olla tuo ruoka ja juoma osio :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:02

Ei väliä aiheella, ne kivat kysymykset on vaan kivoja, riippumatta kategoriasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 00:09

Yleensä jollain tavalla eläinaiheiset, myös globaali ympäristö kiinnostaa yms. Hevoset ja hieman isommat eläimet yleensä alankin puolesta. Vastailen aina kun ehdin tai kiva kysymys tulee tielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:27

Eläin,lintu,kasvi,sienet marjat,ihmiset perhe,ruoka, juoma,koti,vastaan vaikka mihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:37

Asiatietoa on mukava kaivella, mutta usein se on kiven alla, kun kysyjäkään ei ole sitä löytänyt ja sellainen vaatii paljon aikaa.
Kahvinjuonnin lomassa on helppo kysellä ja vastailla hömppää. www.youtube.com/watch?v=9pZb3K9Abbo Kiireisen versio tutusta laulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:49

Vastaan mielelläni melkein kaikkiin, mutta sellaiset matemaattiset jutut jäävät väliin koska olen tosi tyhmä siltä kohdin...tietotekniikkaa en myöskään hallitse kuin omiksi tarpeiksi. Sellaiset ois kivoja missä vois käyttää mielikuvitusta ja tietysti matkailu, koti, ruoka, juoma ja puutarha ovat lähellä sydäntäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 08:49

Elämään, perheeseen, kotiin liittyvät kysymykset ovat mielestäni vastauksen arvoisia. Ja niihin myös kiva vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:34

ei munnulla niinkään väliä, mutta jos samaa kysärii kysytään yhtenään niin sitä ei jaksais, mutta ei haittaa, senkin voi jättää sitten vastaamati, ei täällä ole oikein mitään sellaista gategoriaa josta eniten pidän, mutta kyllä nuo ruoka jutut ehkä on hyviä...ainakin itse olen saanut hyviä vinkejä , mitä tekis ruaksi....ja niitä ohjeita ne ovat kans hyviä....niin martta jutut on parhaita sittenkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:54

Kiinnostaviin kysymyksiin, aiheesta riippumatta, mahdollisuuksien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 11:23

Perheeseen koskeviin kysymyksiin,sekä ilmoihin ja kotiin liittyviin etu päässä. Mutta yleensä aika moniin kysymyksiin vastaan. Mutta en ihan tyhmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 12:21

Sitä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:39

Voi ola mikä vaan , jos kysymys tuntuu sen verran kiinnostavalta , että kannattaa vastata.

Lisätty: 18.09.2009 - 15:13

Tiesittekö että,
• Tiikereiden iho on myös raidallinen, ei vain turkki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:10

No ei ainakaan tietokone vaikka useampi kurssi on käyty. Aina löytyy muutama nimimerkki jotka tietää enemmän, kai? Urheilu, festarit, reilaus... Matkustus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:31

Katselen vaan kysymyksiä..ja vastaan mikä kiinostaa..ja tiedän jotakin..