Mistä olet riippuvainen ?

Kategoria sitä sun tätä

Avainsanat: riippuvainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 00:45

hyvin pitkälle itseni ymmärtämisestä,
jos siinä tulee ongelmia kaikki muukin menee pieleen,
siitä syystä olen erityisen tarkka ettei riitaa / erimielisyyksiä itseni kanssa pääse syntymään

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 18:53

Ruoasta ja juomasta.
Joskus täytyy nukkuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:55

En ole mistään riippuvainen, jos addiktioista puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 19:20

Olen niin paljon joutunut olemaan yksin ja omissa oloissa, etten tunne riippuvuutta mistään tai kestään. Perusasiat tietenkin pitää olla saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 19:55

Sanomalehdistä. Päivä ei lähde mitenkään käyntiin ilman päivän lehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 20:07

Ilman lukemista taitaisin tulla höperöksi. Luen hirveän paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:09

Puhelin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:24

Harrastukset, jos istuisin aina vaan kotona eikä olisi mitään tekemistä varmaan minäkin katkeroituisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:24

välillä tuntuu että tietokone koukuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:58

ciby
Vastattu: 22.08.2009 - 10:12

tuosta ukkokullasta olen, kun en itse voi liikuntarajoitteisena kaikkia hommia tehdä, niin hän jeesaa minua sitten..esim. nostella painavia esineitä , käy se mieheltäni paremmin kuin minulta .. saat nyt tämän kopion , kun viimeksikin vastasin näin...kyssäriisi joka oli samman moinen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:04

Tästä napsusta on tullut pikkuisen riipuvaiseksi..kun pitää joka päivä kävästä ainakin..jos on mahdollista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:30

Kyllä olen riippuvainen kirjoista ja monenlaisesta muusta luettavasta.Pidän kolumneista joita on kiva lukea silloin kun ei ole aikaa enempään, mut kumma kyllä sitä löytää aikaa sellaiseen mistä pitää. Tv ei ole sellainen.Voisin luultavasti elää ilman tv:tä ja käydä elokuvissa. Kirjoja rakastan, jo niiden tuoksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:36

päivän etlari on saatava aamusin kahvin ja tupakin kera. (voi niitä pyhä-aamuja kun ei lehteä tulekkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:52

Helsingin Sanomista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:47

netistä, äidistä, mustista miehistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:06

tupakasta, läheisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 02:13

Meinasin jo sanoa möläyttää taas jotain, mutta sain takaisin....... Siis en oikeastaan muusta kuin terveydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 13:31

Aamu kahvi ja tupakka. Kahvia juon vain aamulla tupakkaa / sätkää menee ketjuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:45

Luulisin pärjääväni ihan ilman mitään ihmeellisyyksiä. Perusterveenä en tarvitsisi mitään erityistä. Eikä sitten aleta kaivella.... napsua ja muuta mukavaa sosiaalista kanssakäymistä....