Kun henkilö tulee vastaan katsotko ensin solmiota, hattua, käsiä, kenkiä vai mitä?

Minulle on kädet hyvin tärkeät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 16:30

Minä katson kasvoja, sen jälkeen ihmisen koko kuvaa. Kengätkin kertovat jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 16:43

Ensin katson kasvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 16:44

Katse hakeutuu vaistomaisesti ensin kasvoihin, ja sen jälkeen vasta kokonaisuuteen. Mitään yksityiskohtaa en ensi näkemällä huomioi pukeutumisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 16:48

Kasvoja, sitten kenkiä ja viimeiseksi miten siisti auto hänellä on, jos sattuu sekin olemaan katsottavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:06

kasvoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:15

Ryhti kiinnittää ensin havaintoni, sillä se kertoo paljon ihmisestä. Sitten tietenkin ilme, onko hyväntuulinen vai hapan. Pukeutuminen ylimalkaan näkyy, kiinnitän huomiota kokonaisuuteen, hyvään makuun, laatuun jne. pukeutumisessa. Kravatti on vihonviimeinen, jonka huomaan, mutta jos se on kiva, niin saatan jopa huomauttaa siitä. Huomaan tietenkin myös kengät, vasrsinkin jos ne ovat kuluneet ja pölyiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:18

Kasvot kertovat kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:21

Sepalusta, onko vetoketju kiinni, naisessa katson onko huulipuna rajattu huuliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:31

Ensin katson ihmistä aina silmiin, sen jälkeen tulee kaikki muu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:38

Melkein hävettää tunnustaa mutta kyllä minuun ensimmäiseksi kiinnittää huomiota se, miten hän on pukeutunut. Ehkä siksi, että itse olen "vaatehullu". Minusta ihmisen pukeutuminen kertoo hänen arvostuksestaan muita ihmisiä kohtaan. Jos viitsii nähdä vaivaa olla huolellisesti pukeutunut niin silloin ottaa huomioon sen, että muiden on miellyttävä katsella häntä. Ja koska vaatteet kannattaa sävyttää silmien väriin niin tottakai ne silmät tulevat samalla tsekattua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:26

Ensin katson kasvoja ja hiuksia, sitten asua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:43

Eiköhän se kasvoista lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:16

Jonkun tutkimuksen mukaan suurin osa katsoo kenkiä.
Itseäni ne ei kiinnosta, ehkä takki osuu ensin silmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:50

Tapa liikehtiä, kädet ja äänensävy, mitä sanoo ja miten.Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 22:25

Kyllä ne vasvot on minne ensin kiinittä huomiota..ja ihmisen kokonaisuus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:31

Kasvot ensimmäisenä ja heti hyvänä kakkosena silmät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:50

kasvot, sit hattu tai kengät

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:08

Kasvoja, tai joskus mielialasta riippuen tulee jostain syystä katsottua hieman alaspäinkin.Edestä tai takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 01:01

silmät yritän löytää siitä vastaantulijan päästä,
jos en katsetta tavoita niin lähempi tutustuminen on epätodennäköistä,

(siinä sivussa tulee tietysti tehtyä kokovartalo skannaus, mutta se on vain valmistautumista seuraavaan vaiheeseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:58

Aina ensin katson vastaantulevan kasvoja ja tietenkin silmiä. Näistä kahdesta asiasta voi päätellä ihmisen luonteen. Kävelytyyli on myös tärkeä.Sitten jos henkilöllä on parta ja takkuiset hiukset, niin kuva muuttuu heti huonommaksi...