Mistä johtuu kun jaloissa on ihan vetämätön olo? Jäykät ja kankeat kun lähtee vaikka istumasta kävelemään.

Avainsanat: jalkojen vetämättömyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 16:46

Istuessa alaraajojen verenkierto heikkenee. Syntyy helposti puutumista, heikotusta ja vetelyyttä. Jos joudut istumaan pidempään nostele jalkojasi vuorotellen lattiasta ilmaan, aja polkupyörällä siinä paikallasi ollessa, pyörittele nilkooja jne. Näin turvaat sitä verenkiertoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.Olet oikeassa auttaa,kokeilin sitä mitä ehdotit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 15:47

minulla ihan sama tunne, mutta kun hetken liikkuu niin jopa nekin toimii...itselläni polvis kulumia ja luulen, en tiedä mittää ... niin saattaa johtua niistä... no onneksi pääsee liikkumaan vielä , jotenkin edes....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:49

Kokeile B-vitamiinikuuria ainakin 2kk, ei siitä ainakaan haittaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 15:53

Harrastatko kävelemistä. Saattaisi auttaa. Itselläni se on oiva tapa pitää jalat kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 16:14

Joo minä paukun ja natisen joka paikasta niin kuin rasvaamaton robotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:08

koetappa mangnesiumia:) suun kautta.. usein auttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:24

Vanhuutta ja viisautta se vain on ! Eihän siitä mitään tulisi, jos koko ikänsä pitäisi hyppiä ja pomppia kuin pikkutytöt ! Ketteryys on muutenkin jo kadonnut ja liikkuminen hidastuu, ehkä se on myös käytön puutetta. Ehtiihän sitä vähän hitaamminkin perille, ja mihin sitä pitäisi niin kiire koko ajan ollakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:56

Minulla saman kaltaisia oireita,mutta vertyvät,kun lähden liikkumaan.Suosittelen kävelyä ulkona se tekee hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:18

Huono verenkierto kun suonet on solmussa.
Nivelkipuun suosittelen inkivääriä, tosin ei liity tähän mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:11

Minulla ainakin silloin jalat jäässä, ja huono verenkierto