Mikä käsivoide on mielestäsi parasta kuiville käsille?

Minulla on nyt erioilia,mutta se on liian mietoa.

Avainsanat: käsi voide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 15:42

helosaan käytän sitä myöskin jaloissa ja on tehokasta , tappaa jopa pöpöjä, eikä ole kallistakaan..jos maatalouskauppa on kulmillasi niin sieltä osta , saa paljon halvelmalla , kuin apteekista....

Kysyjän kommentti

Hyvä vinkki sinulta käsivoiteesen,kokeilen sitä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 15:41

Minun käsille Ahava-voiteet (ja kasvoille, ja vartalolle), ovat vaan niiiin kalliita ettei köyhällä ole varaa. Yritän säästellä Israelista tuomiani voiteita viimeiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 15:52

www.transmeri.fi/index.phtml?s=198

Oletkos tuota kokeillut. Äitini käytti sitä vuosikausia ja kehui hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:59

Olen ostanut muutamia kertoja ihan Pirkka Käsivoide Q10, edullista ja tosi hyvin toimii minulla. Välillä oli Erioilia ja jotain muutakin, mutta tuohon Q10 olen palannut uudestaan.

Lähteet:
koettu asia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 16:41

Älä naura, mutta ehdotan Tummelia. Sitä ennen emännät käyttivät lehmän utareisiin ja samalla rasvasivat omat kätensä, ja sileinä pysyivät arjen askareissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 16:46

Perinteinen käsivoide Lemon Juice & glyserine on mielestäni tehokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:20

Apteekista saa hyviä tuotteita, jos todella kuivat kädet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:29

Ihan mikä vain sopii minun käsilleni, tosin mitään en käytä kuin joskus satunnaisesti. Käterni saavat tarpeeksi rasvaa kosteusvoiteen levittämisen yhteydessä, enempää eivät tunnu tarvitsevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:41

Annan toisen pisteen ramonan ehdotukselle, olen itse Lemonin vannoutunut ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:28

Dermoshopin Soft hands -käsivoide. Käytän käsivoidetta hyvin harvoin ja tässä tuotteessa miellyttää mieto tuoksu ja tyylikäs pakkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:14

Sebamed apteekista.
Löytyy balsamia kasvoihin, käsiin ja vaikka vauvan pyllyyn. Imeytyy nopeasti ja on miellyttävän tuntuista kaikinpuolin ja kaikissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:11

Apteekin voiteet hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 00:23

Aloe propolis
Forever

Imeytyy parhaiten , kosteuttaa ja hoitaa pykimät.