Pitääkö täällä keskustelu olla aina kysymys muodossa ?

Asiasta minua moitittiin ylläpidon puolesta Ja tästä se kaikki alkoi.
HIOSTUS tämä jokapäiväinen sana toistunut täällä keskusteluissa satoja kertoja säännöt
- Työntekiä saa jakaa kuinka monta korttia haluaa mutta kaikille yhtä monta
- Risti 3 aloittaa
- Kaikki kortit lyödään yksitellen Ei rysiksiä kädessä ei pöydässä
- 8 : in päälle vasta kuva
- 2 : nen on kova
- Jokeri on 2 , 10 tai ässä miten sanot. Nostaja määrää taas jokan arvon.
- Hiostus onkin jo valmis. Älä laske vasenta kaveriasi pois pelistä. Koska sinä olet sen hiostaja
- Puhuminen on sallittua mutta toisten korttien sanominen ei
- Muista kaikkien kortit jotka nostavat pidä omasi salassa
- Ja tämä jokapäiväinen sana toistunut täällä keskusteluissa satoja kertoja tekee työt Naurun / herjojen saattelemana
Kyllä Ja tämä jokapäiväinen sana toistunut täällä keskusteluissa satoja kertoja saa uudet miettimiset aikaan. Kaveri näytti korttinsa 2 ässää 2 kymppiä 1 kakkonen. Kehui koittakaa pärjätä ja hävisi. 4 pelissä. Ja tämä jokapäiväinen sana toistunut täällä keskusteluissa satoja kertoja peluussa ainakin 3 pelaajaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 17:37

Kysymys-osiossa voi mielestäni paitsi kysyä vastausta johonkin, niin myös arvuutella, kysyä mielipidettä johonkin, mutta joskus myös kiittää jostain asiasta, niinkuin täällä on ollutkin aina silloin tällöin tapana. Keskustelupalstat ovat asia erikseen, mutta ei tämä Napsu niin kauhean kaukana sellaisestakaan ole.
Itse en pelaa minkäännimisiä korttipelejä, joten ohjeitakaan en ole vailla.
Kiroilua en harrasta myöskään, joten on ihan hyvä, että täälläkään ei sellaisia kysymyksiä ja vastauksia ole luettavissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 14:58

Varmasti meistä moni jo tietääkin tuon syyn. Mutta mitäs jos unohtaisit menneet ja aloittaisit puhtaalta pöydältä uudestaan. Kysymällä tai toteamalla jotakin jostakin asiasta. Paljon täällä käytetään ei -kysymys muodossa kysymyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:21

Yleensä kysytään, minä jo ajattelin missä sinä olet, meitä sekopäisiä on nyt 2 . raittiita, ja vähemmän raittiita, ja pyllyn nuolijoita , en pyllyn tahraavaa peliä pelää , ihan lähipäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 15:24

Jos olet säännöt lukenut, niin tiedät miten täällä asiat pitää esittää. Kysymyspalsta on kysymyksiä varten. Niihin sitten annetaan vastauksia jos asiasta jotain tiedetään. Ja se kiroilukaan ei ole täällä sallittu, koska täällä on myös lapsia. Mutta tervetuloa uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:28

Tervetuloa vaan takaisin ja tuossahan tuo jo edellä tuli selväksi. Yksityisviesteillähän voi keskustella enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:39

Terve tuloa takaisin. Säännöt on säännöt kait niitä noudatetaan niin hyvin kuin pystytään täällä.Joo yksityis viesteillä minäkin yleensä enempi puhun sit kaverin kanssa.Ei rumat sanat ole kenekään suusta kaunista kuultavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:40

no jotain nyt on minultkin jäänyt pahast ohi..... mutta oli sit mittee vuon.. niin onpas kiva , et tänne joukkommee taas pääsit tai tulit , no kui vaan , mut pidetään siistinä tämä palsta ja minnuu ei haittaa vaik tämä onkii kyssäri palsta , niin voi minun mielest antaa jotain muutakin , kuin kyssärii...itsekkin toivottelen jos jotakin, niin ei haittaa....mutta totta napsun säännöt pitää muistaa ja niiden kehysten piiris sit napsutellaan, no kiva , et olet täällä taas.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:14

Näihän se on, kun tämä foorumi ei ole keskustelupalsta vaan kysymys/vastauspalsta, niin ihka ekaks siihen alkuun joku kysymys, ja jos se ei siihen mahdu kun on vain 130 merkkiä, niin jatko-osan + mahdolliset muut kommentit itseltään voi laittaa siihen, muistaakseni 'lisätietoja' osioon siinä alla, ja jos jotain muuta mieleen tulee, niin voi aina tosiaan lähestyä ko. vastaajaa/kysyjää henkilökohtaisella viestillä joko niin, että kaikilla mahdollisuus lukea se tai sitten ns. yksityisviestinä. Samoin (tää nyt vaan yleisesti), jos esittää jonkin kysymyksen, johon itse tietää vastauksen, niin olisi korrektia, että ei ihan heti laittais lisätieto-osioon sitä oikeaa vastausta (tai jo kysyessään), niin kaikki halukkaat napsulaiset ehtisivät vastata ko. kysymykseen esim. joka aamulla esitetty ja sitten vasta iltasella töistä tullessa lukee näit kyssäreit, niin avot, ei oikein voi osallistua kun oikee vastauskin jo kysyjän kertomana esitetty, jne...
Ja omalta osaltani myös tervetuloa takaisin napsuttelemaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:48

PITÄÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:12

Kyllä, näin olen ymmärtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 13:12

Ei kannata jankuttaa vanhoja juttuja, paremminkin on hyvä mennä itseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:17

no peraatees ei mut jos haluu selviä vastauksia niin joo...eli päättele siitä!!