Kiitos kaikille myötätunnosta.Elämä on kuolemista. J.Leskinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 15:34

Minä koin tämän sinun menetyksesi todella surullisena sinua kohtaan, en sanoja edes löydä enkä tiedä mitä sinulle sanoisin, olemme kirjoittaneet toisillemme yksityisesti ja hyväksyneet , rakastaneet lapsiamme , ja puolisomme ovat tämän päivän ; vitsit, rakkaudet, irvailut ja monet muut puutteet hyväksyneet. , muista aina kuitenkin mitä hän halusi että häntä muistetaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos kauniisti sanottu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 14:44

Osaanottoni minunkin puolesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 14:50

Osaanottoni minunkin puolesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 14:53

Voimia ja jaksamisia sinulle. Huominen päivä on aina parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 14:54

Pitäähän sitä yrittää kaverille antaa.myötätuntoa ..kun on vaikeaa....elämä on täynnä yllätyksiä..ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:05

Myös täältä tulee osanotot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 15:26

Kunhan vaan jaksat ja pidät itsestäsi huolta kaikesta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:32

Olen pahoillani Timppa. Jaksamista sinulle ja läheisillesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:34

OSANOTTONI. kyllä se näin että elämä on kuolemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:44

Ei minulla ole sanoja,mitkä sinua lohduttaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:46

osanottoni ja paljon voimia sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:52

ISO VOIMA HALI... tuo oli niin hirveetä, et minuakin itkettänyt ... mutta kestämistä sinulle, muista.. et ole yksin.. onhan sinulla läheiset , jotka haluavat nyt sinua tukea, joten avaa ovesi avun antajille ....älä ainakaan nyt jää ykisin...vaikeaa se on , mutta koita jaksaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:12

en tiedä mitä sanoa kun en tiedä mitä on tapahtunut. Jotakin vakavaa ilmeisesti. Voimia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:38

Lämpimät osanottoni. Jaksamista ja voimia sinulle Timppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:46

Vaikka emme tunne toisiamme, tunnet varmasti sen myötätunnon, jolla kakki haluamme sinua tukea suuressa menetyksessäsi. Elämä on ihme, elämän kaikki vaiheet ihmeitä täynnä, ja ihmeelisiin asiohin sen huomaamme päättyvän. Voimia ja jaksamista sinulle ja läheisillesi suuren surun keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 19:59

Voimia sinulle surussasi, Timppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:13

Jep, koitas nyt sitten jaksella, tuli ihan itselle kamala olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 06:11

Lämmin osanotto. Voimia ja jaksamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 12:24

Minäkin otan osaa suruusi Timppa.